Klacht Online.nl: Slechte internetverbinding

Natascha

Ik heb Online.nl al meerdere keren per email aangeschreven vanwege een slechte internetverbinding. Wij ondervinden problemen met het laden van grotere websites, flash spelletjes in browsers en online games. Soms is het zo erg dat zelf een nieuwssite of email amper laadt.
Ik heb online veel informatie gegeven, over onze apparatuur en ping en trace informatie. Wij hebben zelf ook alles getest aan onze kant (andere computers, andere kabels, switch er tussenuit etc.) en Online heeft toegegeven dat het probleem bij hun ligt.
Nu wordt mij verteld dat er een onderzoek gestart is (een week geleden) en dat onbekend is hoe lang dat allemaal duurt. En dan is het nog maar de vraag of er een oplossing komt...

De oplossing die ik graag wil zien is annulering van mijn contract. Mocht dit niet kunnen, dan binnen afzienbare tijd een goede oplossing.

Natascha

annulering van het contract, indien dat niet kan/mag een snelle!! oplossing

Online.nl
    Geachte Natascha,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier. Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Natascha
    Hier heb ik toch niets aan?
    Er wordt mij alleen maar verteld dat ik een onbekende termijn moet afwachten voordat ik iets meer hoor, en of dat dan een oplossing wordt moet nog maar blijken.
    Ik wil graag binnen een redelijke termijn, zeg een week, maximaal 2, een goede oplossing waar ik mee verder kan. Als jullie dat niet kunnen, zeg dan het contract maar op (uiteraard kosteloos aangezien het probleem niet bij mij ligt)
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Natascha
    Ik wacht de reactie even af. Ik ben de komende week alleen per mail de bereiken.
    Natascha
    Mijn klacht is helemaal niet afgehandeld. Ik wacht nog steeds op het beloofde contact... Ik blijf ook online mailen, maar het enige (standaard) antwoord dat ik krijg is dat het in behandeling is. Dit nu al anderhalve maand...

Natascha

Ook een klacht indienen over Online.nl?