Klacht Online.nl: Slechte klantenservice, toezeggingen doen maar deze niet nakomen

# 195504
K de Boer

Afgelopen donderdag klantenservice na lang wachten gesproken i.v.m. niet werkende modem. Er is toen toegezegd dat ik een nieuwe modem zou krijgen. Tot op heden 5 dagen verder heb ik nog niets ontvangen.
Verder toen ook gehad over mijn klacht #193819. Dit is toen door gestuurd naar de betreffende afdeling en er zou z.s.m. contact met mij worden opgenomen. Maar tot op heden nog niets gehoord.

Dat ik zo spoedig mogelijk een nieuwe modem krijg zoals is toegezegd op 10 november j.l.
Op mijn klacht #193819 eis ik een bevestiging van de kosteloos opzegging welke mij is toegezegd op 5 november. En niet zoals staat in de mail van 8 november aan mij.
Ik was tot nu toe jaren lang een tevreden klant van online.nl maar zo ga je niet om met je klanten. Mocht ik vandaag of morgen geen reactie ontvangen op mijn klachten, en dan ook niet de standaard opmerkingen van er is een klachtendossier aangemaakt, het is druk etc. dan zie ik mij genoodzaakt om andere stappen te ondernemen.

Online.nl
    Beste K de Boer,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Uw modem is onderweg en ik stuur u een bevestiging toe dat u kosteloos bent opgezegd. Dank voor uw geduld.

Leah van Online.nl
    K de Boer
    Wat schets mijn verbazing, na de bevestigings email van online dat mijn contract per 30-11-2016 kosteloos wordt opgezegd. Zoals besproken met Leah van Online krijg ik van Online eerst een mail met annulering van de opzegging en daarna een mail met opzegging per 15-11-2016 en evt koste die daarbij komen. Hier ga ik niet mee akkoord en betaal niets. Zo staat er bij mijn gegevens dat contract loopt tot 30 november nu een paar uur later kijk ik en staat er 22-12-2016. Zo ga je niet met klanten om
    K de Boer
    Ter verduidelijking ik ga akkoord met het kosteloos opzegging per 30-11-2016. Hierover ook een bevestiging per mail ontvangen.
    De mails die ik erna heb ontvangen daar ga ik niet mee akkoord. En weiger de evt. kosten te betalen. Ik hoop zo spoedig mogelijk een reactie hierop te ontvangen van Online. En dan niet zo als het nu gaat en als mijn eerdere klacht #193819
    K de Boer
    En weer blijft het stil ....... geen reactie van Online.nl op mijn reactie op het voorstel.
    Verder begin ik het zat te worden van alle toezeggingen die gedaan worden maar niet worden nagekomen. Op 10 november de toezegging gekregen dat er een nieuwe modem zou worden toegezonden naar mij. Op 15 november nogmaals de toezegging gekregen dat de modem wordt verstuurd. Het is nu 19 november en nog steeds geen modem ontvangen .......
    K de Boer
    Nog steeds geen reactie..... en modem ontvangen welke mij op 10 november en 15 november is toegezegd. Ik stel hiervoor Online.nl ernstig in gebreken en eis zoals bevestigd dat op 30 november mijn contract kosteloos wordt beeindigd en niet zoals staat in de mails van 15 november. Het is bekend bij Online dat de adapter van de modem stuk is en ik nu noodgedwongen de adapter van mijn piano gebruik om bereikbaar te zijn. Zie #193819 Gaarne z,s.m. contact zodat ik weg kan bij On(Off)line.nl
    Online.nl
    Beste K de Boer,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw klacht besproken. Zoals we hebben aangegeven gaan we nog enkele zaken voor u nakijken en nemen vervolgens weer contact met u op.

Prawien van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?