Klacht Online.nl: slechte kwaliteit tv diensten nadat deze zijn uitbesteed bij Canal Digitaal

J.M.M. Verbrugge-Thiel

LS,
In aansluiting op voorgaande mailwisseling het volgende:
Ik neem vaak programma’s op en kijk vaak terug via tv gids of uitzending gemist. De kwaliteit van deze diensten laat veel te wensen over. De programma’s stoppen om de haverklap, vaak voor enkele minuten. En soms worden delen overgeslagen of zijn twee programma’s over elkaar opgenomen. Dan heb ik een soort dubbel beeld. Ook begin gemist geeft vaak de melding dat “de video momenteel niet beschikbaar is”.
Zoals al eerder aangegeven ben ik niet tevreden over de kwaliteit van Canal Digiatal.
Ik heb over één en ander contact gehad met de Consumenten Bond.
Aangezien de kwaliteit van de tv diensten zeer is verslechterd nadat deze door U bij Canal Digitaal zijn uitbesteed en U reeds heeft aangegeven dat niet naar het oude systeem kan worden teruggekeerd, stel ik u hierbij in gebreke.
Ik geef u een redelijke termijn van één maand om één en ander op orde te brengen.
Als na deze termijn de kwaliteit van de aangeboden diensten onveranderd slecht blijven, wens ik mijn abonnement met onmiddellijke ingang en zonder kosten te beëindigen.
Ik zou een reactie zeer op prijs stellen.
Deze klacht zal ik ook deponeren op het klachtenkompas.

Ik wil ongestoord kunnen kijken naar alle tv diensten die worden aangeboden.
Dus live kijken, uitzending gemist, begin gemist en opgenomen programma's. Ik wil graag dat het bedrijf dit voor mij in orde maakt binnen een maand na nu, dus vóór 22 augustus 2019.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    J.M.M. Verbrugge-Thiel
    Uiteraard ben ik met dit nietszeggende antwoord niet voldoende geïnformeerd. Al op 26 april heb ik, op een eerdere klacht, van u een mail ontvangen dat u "uw uiterste best doet om de televisie ervaring zo aangenaam mogelijk te maken". Mijn abonnement omvat o.a. uitzending gemist, begin gemist en tv opnemen en afspelen. Deze onderdelen van mijn abonnement zijn nauwelijks te gebruiken. Wel heeft u per 1 juli een verhoging van het abonnementsgeld doorgevoerd. Aangezien u al vanaf april de tijd heeft gehad te werken aan een oplossing (dat is nu 3 maanden), en ik nog geen verbetering zie, blijf ik van mening dat u in gebreke bent bij de levering van de door mij aangekochte diensten. Zoals in mijn vorige mail al aangegeven geef ik u nu nog één maand de tijd één en ander op orde te brengen. Dat betekent dus tot 23 augustus 2019. Indien dan van verbetering nog geen sprake is acht ik mijn overeenkomst met u met onmiddellijke ingang en zonder extra kosten als ontbonden.

Beste J.M.M. Verbrugge-Thiel,

U heeft aangegeven dat het probleem binnen een maand opgelost moet zijn. We willen u nogmaals aangeven dat we geen indicatie hebben wanneer de storing is verholpen.

De opname en programma gemist storing is een bekend probleem en is aangemeld bij een derde partij. Helaas moeten we nogmaals beroep doen op uw geduld, onze excuses voor het ongemak.

We gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?