Opgelost door Online.nl: Slechte kwaliteit van geleveerde product

Sylwester

Ik heb onlang uitendelijk mijn nieuwe interactieve tv ontvangen.
Helaas sommige zenders na korte tijd lopen vast en andere werken helemaal niet ,bijvoorbeeld RTL 7 die ik vind een van belangrijste ik kan niet bekijken.
Ook die Razendsnel internet 30mb werkt slechter dan die oude
Eergste is dat voor hun slechte dienst elke keer moet ik bellen 0900...
Ze geven geen mogelijkheden via email contact op te nemen.
wel kun jae vragen stellen die ze voor hungunstig zijn skandalisch...

Aanpassen levering voor brloofde mogelijkheden= RTL 7 en andrre zenders moeten gewoon werken

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het morgen nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Sylwester
    Geachte meneer/mevrouw voor zoveelste keer vraag ik om na 17.00uur bellen.jullie hebben me verzekerd dat geen probleem voor klantenservise is ,Helaas angezien willen jullie alleen naar me bellen in de tijdstip die ik mijn mobielle kan ik niet opnemenbovendien is wel via email mogelijk allen jullie klanten zijn niet genoeg belangrijk om oplossing vinden.
    Bij online kan ik wel een nieuwe dienst aanvragen,dat zegt alles hoe jullie met klanten omgaan.elke keer flink betalkosten dragen .
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Sylwester
    Einde van contract. Steeds geen internet.

Sylwester

Ook een klacht indienen over Online.nl?