Klacht Online.nl: Slechte levering en service

N.Vurel

Voordat mijn dienst geleverd zou worden is mijn abonnement van mijn oude provider opgezegd. Hierdoor zit ik een maand zonder internet, telefonie en TV. Bij de klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zeggen dat ik moet wachten op het onderzoek. Ook kan ik niet mijn contract opzeggen. Ik heb een zeer slechte ervaring opgedaan bij Online.nl en zal dit zeker via social media communiceren als ik niet word geholpen.

Zo snel mogelijk mijn internet aansluiten of er voor zorgen dat ik mijn contract KOSTELOOS kan opzeggen !!

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    N.Vurel
    Ik heb een Email ontvangen met lever bevestiging van postnl
    Die had ik al ontvangen .wat heb ik er aan als het paket heb en geen Internet,tv en telefoon . Er is een fout opgetreden met het koppelen met ons server staat op tv scherm . Daar voor heb ik 10 keer gebeld naar hun dure telefoonlijn ik word gewoon niet geholpen.
    N.Vurel
    Het is nu twee weken geleden dat ik een reactie heb gehad, dat ik een nieuwe modem zou krijgen binnen een aantal dagen. Nu,nog steeds niks ontvangen en nog steeds zyn de problemen met betrekking tot aansluiting niet opgelost. 14 juni tot op heden hebben we nog steeds GEEN service kunnen ontvangen van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?