Opgelost door Online.nl: Slechte of geen verbinding met de e-mail server van Online.nl

content Opgelost
Cobie

Ik gebruik mijn Online-account voor mijn zakelijke e-mailverkeer. De uren die ik draai zijn de afgelopen 4 dagen verdriedubbeld omdat de verbinding met de server steeds wordt verbroken; het minuten duurt voordat ik een mail kan openen (als die dat al doet!). Zojuist een mail verstuurd van drie regels, dit duurde in totaal 36 minuten! Ik kan het mij niet veroorloven dat alles zo lang duurt, omdat ik soms met spoed zaken moet versturen. Dit is overigens al de derde keer in een paar maanden dat dit zich voordoet.

Mijn uurtarief is €70, excl. BTW. Als mijn uren verdrievoudigen, hoef ik niet uit te leggen wat mij dit kost. Maar het belangrijkste is, dat ik mijn werk goed kan doen en ik wil gewoon een goede verbinding met de server. Maar aan de rekening van Online mag wel wat gedaan worden over de afgelopen maanden.

Cobie
    Ik ben snel te woord gestaan door Online; er bleek een servermigratie plaats te vinden. Mijn advies is om dit (vooraf en tijdens) op de website aan te geven zodat de klanten rekening kunnen houden met vertragingen.

Cobie
Er vond een servermigratie plaats bij Online, waardoor alle e-mailverkeer vertraagde. Heb aangegeven bij Online dat ze dit beter op hun website kunnen vermelden en het beter is klante n op voorhand te waarschuwen. Dat had mij veel sores bespaard.

Ook een klacht indienen over Online.nl?