Opgelost door Online.nl: Slechte of geen verbinding met de e-mail server van Online.nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 353078
Gebruiker
Cobie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik gebruik mijn Online-account voor mijn zakelijke e-mailverkeer. De uren die ik draai zijn de afgelopen 4 dagen verdriedubbeld omdat de verbinding met de server steeds wordt verbroken; het minuten duurt voordat ik een mail kan openen (als die dat al doet!). Zojuist een mail verstuurd van drie regels, dit duurde in totaal 36 minuten! Ik kan het mij niet veroorloven dat alles zo lang duurt, omdat ik soms met spoed zaken moet versturen. Dit is overigens al de derde keer in een paar maanden dat dit zich voordoet.

De oplossing

Mijn uurtarief is €70, excl. BTW. Als mijn uren verdrievoudigen, hoef ik niet uit te leggen wat mij dit kost. Maar het belangrijkste is, dat ik mijn werk goed kan doen en ik wil gewoon een goede verbinding met de server. Maar aan de rekening van Online mag wel wat gedaan worden over de afgelopen maanden.

1 reactie

  1. Auteur
    Cobie
    Datum
    Ik ben snel te woord gestaan door Online; er bleek een servermigratie plaats te vinden. Mijn advies is om dit (vooraf en tijdens) op de website aan te geven zodat de klanten rekening kunnen houden met vertragingen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cobie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er vond een servermigratie plaats bij Online, waardoor alle e-mailverkeer vertraagde. Heb aangegeven bij Online dat ze dit beter op hun website kunnen vermelden en het beter is klante n op voorhand te waarschuwen. Dat had mij veel sores bespaard.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen