Opgelost door Online.nl: Slechte service, onbereikbaar en fout factuur

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 251433
Gebruiker
Pdejonge
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Slechte customer service en bereikbaarheid en fout op factuur en contract.

Ik Ben al weken, maanden bezig met dit bedrijf. Ik Ben een trouw klant geweest en hoorde over een overnamen en upgrade. Besloot dus om bij online.nl te blijven en ook Dan een internet TV erbij te doen.

Ik heb een aanbieding gekregen met een nieuwe contract die dus allebei fout zijn. Ik krijg geen reactor via Facebook, mail, Klanten formulier,klachtformulier en ik wacht al meerdere keren 30 min plus in de wacht als ik bel.

Als ik eindelijk de paar keer het klantenservice bereik en ik geef mijn eigen klantennummer ook door moet ik het meerdere keren doorvertellen aan medewerkers en de verhaal herhalen. Dan Ben ik Meer Dan 45min aan de telefoon.

En Dan nog veel Meer klachten

De oplossing

Ik wil de gewenste prijs betalen die met mij communiceers is, een goeie contract, BBC kanaal, en compensatie voor al deze moeite. En geld terug omdat ik teveel heb betaald.

Ik denk dat het ook beter is om daarna over te stappen naar een betrouwbare bedirjf.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Pdejonge,

    Wij hebben net telefonisch contact gehad met u over uw klacht, u heeft aangegeven dat u op een later tijdstip (17:00) hierover teruggebeld wilt worden om uw klacht te kunnen bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent van Online.nl
  2. Auteur
    Pdejonge
    Datum
    Hi Vincent, bedankt voor het bellen vanochtend. Ik heb heelaas niet een belletje van jou ontvangen om vanmiddag te spreken.
  3. Auteur
    Pdejonge
    Datum
    Hi Vincent van Online.nl, kan jij mij nog terug bellen?

    Ik heb nu 1 email ontvangen direct van online.nl (See bijlage) Graag wil ik dit met jou bespreken.

    thanks
  4. Auteur
    Pdejonge
    Datum
    Hi Vincent,

    Ik wil jou aller eerst bedanken voor het antwoord, en dat jij mij probeerde bellen. Ik ben blij dat de creditatie gestart is. Ook ben ik tevreden dat eindelijk contact met mij word opgenomen, en dat ik wat service ontvang.

    Ik hoop dat jij mij dan ook kan helpen met de resterende vragen die ik stelde in mijn eerste verzoek.

    1. Hoe staat het nu met de compensatie voor al mijn maanden moeite - bellen op eigen kosten etc +- 2 uur aan de telefoon?
    2. Het ontvangen van de BBC kanaal wat zelfs op digitennae ontvangen kan zijn?
    3. Een geldige contract ? Die ook lijkt op een automatisch gegenereerd bericht - ik neem aan dat het gewoon ook goed komt?

    Ik hoor graag van je

    mvg

    Peter
  5. Auteur
    Pdejonge
    Datum
    Hi Vincent,

    Had je nog hierna gekeken? Op de Facebook chat hoorde ik dat ik nog met jou contact zou ontvangen/krijgen.

    alvast bedankt voor de reactie
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Pdejonge,

    Wij hebben net telefonisch contact met u gehad, alle abonnementen zijn beëindigd en de creditaties zijn gestart.

    U gaf aan klachtenkompas te willen sluiten wanneer u het geld dat u van Online.nl ontvangen heeft. Wij gaan hier uiteraard mee akkoord en hebben intern de klacht gesloten. Uiteraard blijft deze informatie beschikbaar voor eventuele problemen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent van Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pdejonge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Antwoord, met email, uitleg, en wat voor oplossing (compensatie voor al deze moeite, zoals in eerste bericht) - ik heb nu compensatie voor het onjuiste facturatie.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen