Klacht Online.nl: Slechte service

# 382036
adelaar12

Sinds 12 juni klant bij hun al steeds bezig via messenger en bellen naar hun heb steeds last van weg vallen van WiFi en vaak haperend beeld nu zouden ze een nieuwe modem sturen terwijl een medewerker zeg dat de modems die ze nu hebben niet goed zijn en bezig zijn met zoeken naar goede modems maar dat nog een tijd gaat duren en ook dar er een virus of bug in de tv ontvangers zitten maar als je weer een andere medewerker spreekt zeggen ze dat ze daar niks vanaf weten ook zou ik eerst een andere adapter krijgen voor de modem maar ook nooit gehad en ik heb ze op 8 juli een maand de tijd geven om het probleem op te lossen maar tot heden nog geen succes mee gehad ook de technische dienst laat niks horen nu zeg ik dat ik mijn contract wil ontbinden maar dan zeggen ze kan niet word er radeloos van en ben het ook zat met dat bedrijf

Het contract ontbinden

adelaar12
    En als dat niet helpt wil ik als nog dat het contract word beindig zo niet dan ga ik naar de klachten commissie en je kunt een lijn pas goed meten als er iemand gestuurd word die alles kan meten van af mijn huis heb zelf kennis die als monteur werken bij een telecom aanbieder en die zeggen ook dat je zo geen foute kan uit lezen alleen maar thuis rechtstreeks op de koperen bedrading
    adelaar12
    Vandaag nieuwe modem gekregen net nog gebeld maar nog steeds het zelfde probleem heb ook aan geven dat ik contract wil ontbinden want jullie leveren geen goede dienst ik ga ook naar de klachten commissie nu want ben er klaar mee

Ook een klacht indienen over Online.nl?