Klacht Online.nl: Slechte service online glasvezel, geen internet meer en telefonie

Klachtnummer
# 170382
Gebruiker
a.groeneveld
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al sinds 23 mei hebben wij geen internet meer en telefonie via glasvezel van Online.
Monteur kan pas rond 8 Juni langs komen wat leid tot een lange periode zonder vaste telefoon en internet die beiden zakelijk gebruikt worden door bedrijf aan huis.

Voor online maakt dat blijkbaar niet uit die houden vast aan een planning van reparatie die niet normaal is.
We willen een onmiddellijke ontbinding van het contract.

De oplossing

ontbinding van het huidige contract en overstap naar een betere provider.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Groeneveld,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Groeneveld,

    Zoals zojuist telefonisch afgesproken, zullen we op een later moment nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Groeneveld,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen