Klacht Online.nl: slechte tot geen verbinding internet

Klachtnummer
# 38450
Gebruiker
Natn
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik heb nu twee weken internet van online.nl maar heb vanaf dag 1 problemen met het draadloos internet. of hij doet het slecht, valt af en toe uit, of hij doet het niet. ook is hij een stuk langzamer dan mijn vorige provider, terwijl hij anderhalf keer zo snel had moeten zijn! voel me belazerd.. heb tweejarig abonnement maar wil ontbinding van het contract. zo belabberd internet heb ik nog nooit meegemaakt :(

De oplossing

ik wil van het contract af; ontbinding

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Maassen,
    Dit zijn instellingen waarmee de klantenservice u vrij snel kan helpen als u thuis bent en uw laptop per kabel verbonden heeft. We zien dat u nog geen contact met onze klantenservice heeft opgenomen om assistentie te vragen. De instellingen zijn wellicht wat te complex om hier te reageren.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    Natn
    Datum
    klantenservice 2x gebeld; helaas hielp niets en doet wifi het nog steeds niet. nu wachten op een nieuw modem en kijken of die wel naar behoren werkt.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Maassen,
    Mocht u ondanks nieuwe modem problemen blijven ervaren dan zullen we overgaan op uw verzoek tot ontbinding van uw contract.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl klantenservice
  4. Auteur
    Natn
    Datum
    vandaag zou ik een nieuw modem opgestuurd krijgen, maar helaas, ik werd gebeld dat het verzoek niet was goedgekeurd, blijkbaar kunnen ze bij online.nl niet geloven dat het modem het echt niet doet.. weer braaf gedaan wat de telefonist zei en het modem voor de zoveelste maal gereset om nogmaals tot de conclusie te komen dat hij het echt niet doet. nu nog wat langer wachten op een nieuw modem.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Maassen,
    Daar we snappen dat u niet langer op uw modem wil wachten hebben wij per direct de modemwissel goedgekeurd. Deze kunt u uiterlijk overmorgen verwachten.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen