Opgelost door Online.nl: slechte tv gids op 2 ontvangers van online.nl, kan niet mailen hierover

kriskras

Ik heb 2 ontvangers van online.nl die beide slechte tv gidsen weergeven. Boven klopt er helemaal niets van en sinds gisteren heb ik beneden ook de commerciele zenders, die geen informatie geven. Ik vind het een slechte zaak, dat ik daarover geen mailcontact met online kan hebben. Ik kan daar alleen over bellen. Ik heb de zenders opnieuw laten zoeken, de software is up to date. Hoop dat er een oplossing is.
Chris

Ik hoop dat beide ontvangers gewoon de tv informatie weergeven die klopt

Online.nl
    Geachte naam kriskras ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte Kriskras,De tvgids (EPG) wordt aangeleverd door de zenders. Helaas heeft online.nl geen invloed op de inhoud en op het tijdstip van aanleveren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    met vriendelijke groet,
    Csl - Online.nl
    kriskras
    Ik heb 2 verschillende ontvangers van online beneden is de epg weer correct, maar boven blijft hij verkeerde programmering weergeven. Ik vind het vreemd dat U verwijst naar de zenders. Moet ik bij de zenders een klacht indienen en zo ja bij wie en hoe dan. Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Wil daar graag aandacht voor.
    Online.nl
    N.a.v. telefoongesprek voorgesteld om de tuner terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Afgesproken om u volgende week even terug te bellen. Met vriendelijke groet,
    Csl Online
    kriskras
    Ben vandaag gebeld door online.nl Geven me de tip de fabrieksinstellingen weer te laden. Dit zal ik proberen. Maandag wordt ik teruggebeld over de afloop. Gelukkig is er contact!
    Geachte KrisKras,
    Naar aanleiding van het telefoongesprek heeft u aangegeven dat de problemen inmiddels zijn verholpen.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Csl - Online.nl
    kriskras
    gelukkig is er telefonisch contact met me opgenomen. En is het probleem verholpen. Voorstel zou zijn om deze info op te nemen bij de oplossingen en om een mogelijkheid in te bouwen rechtstreeks contact op te kunnen nemen met online

Ook een klacht indienen over Online.nl?