Klacht Online.nl: slechte tv ontvangst + internet valt telkens uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92121
Gebruiker
R.H
Datum
2 reacties

Details

De klacht

zo te zien zijn er meerdere met de zelfde klacht. het gaat om de tv ontvangst wat heel slecht is van online. telkens moet ik de ontvanger verplaatsen. ik heb een 2e ontvanger gekocht voor bijna 80euro ( voor op zolder). (belachelijk) die werkte al na een tijdje niet. ik heb een nieuwe ontvangen. het leek goed te werken. maar helaas, hetzelfde verhaal. en nu werkt de andere ontvanger in de woonkamer ook niet meer. happerende beelden krijg je al als er een auto langs het huis rijdt.
ook valt internetverbinding telkens uit en dat begint nu ook zwaar te irriteren.

De oplossing

betere kwaliteit ontvangers (2stuks) en een oplossing voor internet die niet telkens uitvalt. en als dit zo blijft doorgaan misschien moeten we maar van provider veranderen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte R.H,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    R.H
    Datum
    Contact opnemen als in email sturen? Waarin staat mevr r.h bedankt voor uw aanvraag van uw digitale tv ontvanger.
    Zoals ik al had aangegeven zijn er 2 nodig. En ik weet dat het kastje ook erg oud is, die hebben wij al jaren in de woonkamer staan. Misschien mag die ook wel gestuurd worden.
    En wat is de oplossing voor internet wat telkens stopt met wifi verzenden en minuten erna doet tie het weer.U kunt beter contacteren ipv een mail sturen met n oplossing waar ik het niet mee eens ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.H
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen