Opgelost door Online.nl: Slechte verbinding en geen Fox live kanalen...

Q.Teunissen

Na een aantal keer de klantenservice te hebben gesproken.
Nog steeds geen gratis Fox live kanalen op mijn tv.
Ook is de internet verbinding zo wisselend dat ik niet op mijn x-box kan gamen.
De klantenservice kan mij hier niet mee helpen en zeggen niets vreemds te zien aan mijn verbinding. Nu gaan ze 10 dagen!!! Mijn verbinding bekijken om te zien wat het probleem is. Ik heb zelf het idee dat een gameconsole meer data verkeer gebruikt als alleen e-mailen en weerberichten kijken. Dus kan ik hooguit 1 ronde redelijk spelen voordat mijn verbinding opeens veel trager word. Ik heb een 30mb verbinding afgesloten voor 2 jaar. Zodat ik normaal kan gamen. Tot nu toe is Online een grote teleurstelling!!! Als ik dit van tevoren had geweten... Had ik een andere provider gekozen!

Ontbinden contract of leveren van een fatsoenlijke STABIELE internet verbinding...
Fox Eredivisie Live (ook al is het zomerstop dus stom kado!) 2 maanden gratis leveren zoals beloofd!

Q.Teunissen
    Sinds gisteren (10 juni) werkt Fox Live Eredivisie live.
    Internet verbinding is nog steeds niet bruikbaar voor online gaming op een gameconsole. Ook de verbinding op mijn laptop is erg wisselvallig. Het ligt dus niet aan mijn game console. Ook de modem is niet het probleem. Heb namelijk een "Online" modem van een kennis geprobeerd en hetzelfde probleem deed zich voor. Alle bekabeling is zo kort mogelijk op de modem en telefoonaansluiting aangesloten. Nog geen reactie van Online via deze site!
    Online.nl
    Zoals 03-07-2014 telefonisch samen besproken wordt er verder onderzoek gedaan door middel van een telefonisch gesprek deze middag.(EV)
    Q.Teunissen
    Ik wacht al 2 weken op een reactie van Online op deze site.
    Mijn klacht hier was verlopen en ze reageren na 2 weken opeens. Ik ben al een maand bezig met vragen stellen. Nog steeds is mijn internet verbinding instabiel en kan er niet online een spel mee gedaan worden wegens "LAG".
    Ik zou rond 14:00uur worden gebeld door de technische dienst.
    Het is nu 17:30uur en geen telefoontje gehad.
    Ik heb nu alle kastjes en muren wel gezien die Online gebruikt om me zoet te houden. Het is schandalig!
    Online.nl
    Wij hebben telefonisch contact gezocht. Helaas hebben wij u niet getroffen. U kunt hier aangeven wanneer u te bereiken bent op werkdagen tussen 9.00 uur en 16.30 uur.(EV)
    Q.Teunissen
    Ik ben morgen dinsdag 8 juli bereikbaar tussen 12:30 en 16:30.
    Online.nl
    Er zijn vandaag telefonische afspraken gemaakt met u.
    Online.nl (EV)
    Q.Teunissen
    Er is gisteren iemand van KPN geweest om mijn telefoonlijn door te meten. Deze was in orde. Er is nu een nieuwe modem onderweg alhoewel ik niet het idee heb dat dit het probleem is.
    Q.Teunissen
    Ook met deze nieuwe modem dezelfde "LAG" klachten. s'Avonds tussen 20 en 23 uur en in het weekend is het het ergst. Dit is geen modem probleem maar een SERVER probleem! Neem een abonnement bij Online want kabel heeft last van "branding"! Dit is een leugen! Online lokt op deze manier mensen die graag Gamen. Weinig geld hebben en houd deze aan het lijntje! Mijn verbinding is zeker geen 30m/bit!. Ik verwacht ASAP contact met Mevr, EV. Over hoe ik zo snel mogelijk al mijn contracten kan opzeggen!!!!
    Q.Teunissen
    Zoals omschreven is de internet verbinding te instabiel om fatsoenlijk te kunnen gamen en zelfs webpagina's blijven vaak hangen. De T.V. ontvangst stoort iedere keer als er een brommer of scooter langs mijn huis rijdt. Ik woon aan een drukke straat dus dat is ongeveer 150x per dag. Ook mijn huistelefoon is al een aantal keer in storing geweest. Kortom... Ik wil bij Online weg! Zodat ik een fatsoenlijke provider kan zoeken!
    Online.nl
    Wij hebben u geprobeerd te bellen. Helaas is dit niet gelukt en proberen wij heet morgen nogmaals.Online.nl
    Geachte Q. Teunissen,
    Wij hebben u Datum proberen te bellen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij maken u erop attent op dat wij met een prive nummer bellen.
    Geachte Q. Teunissen,
    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken.Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 1.00 per gesprek)
    Online.nl (EV)
    Q.Teunissen
    Ik ben vandaag woensdag 16 juli de gehele dag bereikbaar.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Wij zullen vrijdag contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. Mocht u tussendoor overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Q.Teunissen
    Klacht afgesloten. Internet werkt naar behoren...

Ook een klacht indienen over Online.nl?