Klacht Online.nl: Slechte verbinding en slecht bereik

kpeeters92

Wij hebben sinds 11 september 2013 een tweejarig Internet Standaard Extra abonnement van Online.nl, dus met internet tot 30 Mb/s. Na het afsluiten van het abonnement ontvingen we een e-mail waar in vermeld stond dat de verwachte snelheid op ons adres 10 tot 14 Mb/s was. Echter, wij zitten over het algemeen rond de 6 Mb/s, en hebben ook heel vaak een snelheid van 0,0 Mb/s, helemaal geen internet dus. Dit is erg vervelend aangezien wij vaak via internet thuis werken. Na contact met een medewerker van Online.nl werd ons gemeld dat we volgens hun meting een snelheid van 20 Mb/s kunnen halen. Dit is echter nog nooit voorgekomen, aangezien wij de gemelde verwachte snelheid van 10 - 14 Mb/s niet eens halen.

Vanuit Online.nl het bevorderen van de internetsnelheid waardoor wij de volgens hun gemeten snelheid gewoon kunnen behalen. Indien hier niets aan gedaan kan worden, graag een oplossing om het contract te beeindigen en over te stappen naar een andere provider die op ons adres betere ontvangst heeft en dus een hogere snelheid kan leveren. Wanneer dit ook niet mogelijk is voor de resterende looptijd van het abonnement een korting op de prijs.

Online.nl
    Geachte kpeeters92,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Volgens onze gegevens is er over deze klacht/probleem geen melding gemaakt bij onze klantenservice.
    Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 1.00 per gesprek)Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/. U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.Ik verzoek u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    kpeeters92
    Wij hebben, ondanks dat hier niets van bij jullie geregistreerd is, meerdere malen telefonisch en schriftelijk contact gehad. Het laatste telefonische contact is ongeveer één week geleden, en het laatste schriftelijke contact was via de website, ongeveer anderhalve week geleden. Overigens zijn wij hierover niet te spreken. Het personeel was onvriendelijk over de telefoon. Daarnaast duurde de reacties op het schiftelijke contact erg lang.
    kpeeters92
    Klacht uiteindelijk afgehandeld, maar wel door zelf weer contact op te nemen. De Call Me Now functie kon ik overigens nergens vinden.

kpeeters92

Ook een klacht indienen over Online.nl?