Opgelost door Online.nl: slechte verbinding na migratie en geen antwoorden of reactie via de helpdesk

angry Opgelost
Priest_Cryonic

Recent is na lange tijd wachten de verbinding gemigreerd, hierna zou alles beter worden en snellere, stabielere verbinding komen. Sinds de migratie is het echter zwaar verslechterd. De verbinding valt regelmatig weg. Helaas werkt telefonisch contact opnemen niet aangezien u medewerkers enkel wat zeuren over de WiFi, welke goed werkt, maar dat interesseert de medewerker blijkbaar vrij weinig, indien er iets van wordt gezegd is ineens het commentaar dat het gesprek niet prettig is; pardon? als je niet luistert wordt een gesprek inderdaad niet prettig aangezien er woede opkomt. De wachttijd van de telefonische helpdesk is uren en er komt geen resultaat. Via social media krijg je na een week of 2 pas bericht dat het druk is en het langer gaat duren.
Ik wacht al sinds 22 november tot ik terug gebeld wordt in verband met de waardeloze staat van de verbinding na migratie.
Alsof het nog niet genoeg is passen jullie het abonnementsgeld aan van 34,68 per maand naar 42+ euro. Ik heb uitleg gevraagd maar ook daar komt na bijna 2 weken geen antwoord op. Hierop heb ik laten weten dat ik tot de problemen zijn opgelost met de te trage en onstabiele verbinding het incasso blokkeer. Het lijk u niet te interesseren om de zaken op te lossen, daar betaal ik niet voor. Ik ben reeds meer dan 10 jaar klant en er zou ook wel eens iets van loyaliteit mogen zijn van jullie kant. Nee, jullie sturen me even een brief om het incasso vrij te geven om het geld te kunnen incasseren. Gezien jullie niet bepaald jullie beloften nakomen ga ik daar ook niet mee akkoord want ik denk dat ik dan eerder naar mijn geld kan fluiten uiteindelijk. Ik voel mij als loyale klant behoorlijk in de zeik genomen en verzoek u binnen zeer korte tijd de problemen op te lossen naar behoren.

De belofte van een betere snellere verbinding nakomen, verder een compensatie en een fatsoenlijk gemeend excuses (dit is niet een excuses voor het ongemak via de messenger app!!).
Terugbellen als dat wordt aangegeven en dan niet dat ik uiteindelijk zelf nog uren in de wacht moet staan om geen antwoord te krijgen.
Blijft de verbinding zo extreem slecht dan verwacht ik een aanpassing van het abonnementsgeld naar beneden, ik betaal toch niet de volle mep voor iets wat niet werkt?
verder verwacht ik geholpen te worden door deskundig personeel en niet een of andere incompetente medewerker die enkel wat zanikt over de wifi instelling (waar het niet aan ligt)

Online.nl
    Beste
    TPE Pirnay,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Chris van Online.nl
    Online.nl
    Beste

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels gaat u over naar een andere provider.

Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Chris van Online.nl
    Priest_Cryonic
    Bedankt voor het prettige gesprek en de nette oplossing.
    Vriendelijke groet

Timo Pirnay

Priest_Cryonic
Uiteindelijk is er opgezegd, echter hebben ze zelf de datum veranderd. Einde contract zou zijn geweest 19 januari, per 1 januari hebben ze maar alles afgesloten en de datum gewijzigd van hun kant uit. Resultaat was 3 dagen zonder TV, hartstikke bedankt hiervoor. De oplossing van de wegen laten scheiden was de enige mogelijke oplossing, echter dat men dan zulke zaken doet is te idioot voor woorden, zo ga je niet uit elkaar.

Ook een klacht indienen over Online.nl?