Opgelost door Online.nl: Slechte verbinding tv en internet
Details
Klacht
Een jaar geleden hebben wij een tv, internet en bellen abonnement afgesloten bij online.nl.Allereerst hebben wij ruim 3 maanden moeten wachten op de insteekkaart zodat wij erg lang zonder tv hebben gezeten. Vervolgens is de verbinding op de tv erg slecht, terwijl zowel boven als beneden de kastjes netjes op het raam geplakt zitten. De zenders 1, 2 en 3 gaan nog aardig, maar de overige zenders storen regelmatig zo erg dat wij geen tv kunnen kijken.
Om de ergernis compleet te maken wordt de internetverbinding steeds slechter, terwijl hier in huis niks veranderd is. De verbinding valt continu tijdelijk weg, of is heel traag/slechte wifi verbinding.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het contract zsm ontbonden wordt, zodat wij bij een andere aanbieder wel goede tv en internet verbinding kunnen afnemen,- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.