Opgelost door Online.nl: Slechte verbinding tv en internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 79659
Gebruiker
dekoning
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Een jaar geleden hebben wij een tv, internet en bellen abonnement afgesloten bij online.nl.

Allereerst hebben wij ruim 3 maanden moeten wachten op de insteekkaart zodat wij erg lang zonder tv hebben gezeten. Vervolgens is de verbinding op de tv erg slecht, terwijl zowel boven als beneden de kastjes netjes op het raam geplakt zitten. De zenders 1, 2 en 3 gaan nog aardig, maar de overige zenders storen regelmatig zo erg dat wij geen tv kunnen kijken.
Om de ergernis compleet te maken wordt de internetverbinding steeds slechter, terwijl hier in huis niks veranderd is. De verbinding valt continu tijdelijk weg, of is heel traag/slechte wifi verbinding.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het contract zsm ontbonden wordt, zodat wij bij een andere aanbieder wel goede tv en internet verbinding kunnen afnemen,
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte dekoning,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte dekoning,
    Wij hebben u een e-mail toegestuurd met informatie, graag horen wij u reactie. Mocht u het ermee eens zijn dan verzoeken wij u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte dekoning,
    Wij hebben u een e-mail toegestuurd met informatie, graag horen wij u reactie. Mocht u het ermee eens zijn dan verzoeken wij u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    dekoning
    Datum
    Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb u een reactie gestuurd per mail.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen