Opgelost door Online.nl: Slechte verbinding via DSL

Pim

Graag wil ik mijn klacht van 30-10-2015 weer heropenen! Deze week meer dan 6 keer werd ik onderbroken zowel telefonisch als internet door een storing op de KPN lijn. Zie ook mijn # 63582 melding. Wil nu toch wel graag weten wat er aan gaat gebeuren. De telefonische toezegging die gedaan is, om bij KPN te informeren naar de stand van zaken, is nog steeds niet afgehandeld. Het blijft storend dat als U iets meet dat er dus niets aan de hand is. Dit terwijl drie monteurs in mijn bijzijn iets anders gemeten hebben!!

Zo spoedig mogelijk info van het plan van aanpak. Druk uitoefenen bij KPN.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain
    Pim
    Dit is de zoveelste belofte. De klacht blijft staan totdat ik inderdaad antwoord heb.
    mvg
    Geachte heer/mevrouw ,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad.

Zoals aangegeven kwam het niet gelegen, dus zal ik het op een later moment nogmaals proberen.

Olivier.
    Geachte heer/mevrouw ,

Ik heb zojuist opnieuw contact gezocht met u. Helaas kon ik u niet bereiken

Op een later moment zal ik het nogmaals proberen.

Olivier.
    Pim
    Geachte Olivier, U had mij beloofd om rond 18.00 uur te bellen op maandag(gisteren). U vertelde mij dat U dienst had tot 21.00 uur. Ik heb gewacht gewacht , maar geen telefoontje. Zie ook mijn vorige reactie.
    Mvg.
    Geachte heer/mevrouw ,

Excuses dat ik u een dag later heb gebeld. Vandaag hebben wij alsnog telefonisch contact gehad over uw klacht en ter afhandeling zal de KPN met u contact opnemen.

Olivier
    Geachte heer/mevrouw ,

Naar aanleiding van uw bericht willen wij u het volgende mededelen:

Graag willen wij weten of uw klacht verholpen is. Mocht het probleem zijn opgelost verzoeken wij u een beoordeling te geven en uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

Alvast bedankt

Pim
    Gisteren gebeld door Online.. Kon echter niet reageren. Zou vandaag gebeld worden, echter om 20.47 uur nog niet gebeld.
    Ook KPN heeft nog steeds niet gebeld sinds toezegging op 10-12-2015. Zioe bovenstaand commentaar. U begrijpt dat ik deze klacht en de nog openstaande klacht niet sluit. Het probleem doet zich dagelijks voor.
    Mvg.
    Beste meneer Rijmer,

Vandaag hebben we weer even contact gehad en uw klacht besproken. U gaat aankijken hoe het nu met het nieuwe modem verloopt en mocht u de klacht blijven houden neemt u contact met ons op.

Vooralsnog plaats ik nu een afhandelvoorstel, ik verzoek u daarom om de afhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten

Olivier
    Pim
    Na telcon hebben we afgesproken, de situatie te evalueren en het nieuwe modem aan te sluiten. Mochten de klachten blijven neem ik opnieuw contact op.
    Pim Rijmer

Pim

Ook een klacht indienen over Online.nl?