Opgelost door Online.nl: Slechte verbinding via DSL

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141350
Gebruiker
Pim
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Graag wil ik mijn klacht van 30-10-2015 weer heropenen! Deze week meer dan 6 keer werd ik onderbroken zowel telefonisch als internet door een storing op de KPN lijn. Zie ook mijn # 63582 melding. Wil nu toch wel graag weten wat er aan gaat gebeuren. De telefonische toezegging die gedaan is, om bij KPN te informeren naar de stand van zaken, is nog steeds niet afgehandeld. Het blijft storend dat als U iets meet dat er dus niets aan de hand is. Dit terwijl drie monteurs in mijn bijzijn iets anders gemeten hebben!!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk info van het plan van aanpak. Druk uitoefenen bij KPN.

10 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Pim
    Datum
    Dit is de zoveelste belofte. De klacht blijft staan totdat ik inderdaad antwoord heb.
    mvg
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad.

    Zoals aangegeven kwam het niet gelegen, dus zal ik het op een later moment nogmaals proberen.


    Met vriendelijke groet,

    Olivier.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Ik heb zojuist opnieuw contact gezocht met u. Helaas kon ik u niet bereiken

    Op een later moment zal ik het nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Olivier.
  5. Auteur
    Pim
    Datum
    Geachte Olivier, U had mij beloofd om rond 18.00 uur te bellen op maandag(gisteren). U vertelde mij dat U dienst had tot 21.00 uur. Ik heb gewacht gewacht , maar geen telefoontje. Zie ook mijn vorige reactie.
    Mvg.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Excuses dat ik u een dag later heb gebeld. Vandaag hebben wij alsnog telefonisch contact gehad over uw klacht en ter afhandeling zal de KPN met u contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Olivier
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Naar aanleiding van uw bericht willen wij u het volgende mededelen:

    Graag willen wij weten of uw klacht verholpen is. Mocht het probleem zijn opgelost verzoeken wij u een beoordeling te geven en uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Alvast bedankt

    Met vriendelijke groet,
    Online.nl
  8. Auteur
    Pim
    Datum
    Gisteren gebeld door Online.. Kon echter niet reageren. Zou vandaag gebeld worden, echter om 20.47 uur nog niet gebeld.
    Ook KPN heeft nog steeds niet gebeld sinds toezegging op 10-12-2015. Zioe bovenstaand commentaar. U begrijpt dat ik deze klacht en de nog openstaande klacht niet sluit. Het probleem doet zich dagelijks voor.
    Mvg.
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Rijmer,

    Vandaag hebben we weer even contact gehad en uw klacht besproken. U gaat aankijken hoe het nu met het nieuwe modem verloopt en mocht u de klacht blijven houden neemt u contact met ons op.

    Vooralsnog plaats ik nu een afhandelvoorstel, ik verzoek u daarom om de afhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten

    Met vriendelijke groet,

    Olivier
  10. Auteur
    Pim
    Datum
    Na telcon hebben we afgesproken, de situatie te evalueren en het nieuwe modem aan te sluiten. Mochten de klachten blijven neem ik opnieuw contact op.
    Pim Rijmer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen