Opgelost door Online.nl: Slechte Wifi met nieuwe modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37240
Gebruiker
Gnatyx
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Online,

Wij hebben onlangs een nieuwe router gekregen bij een nieuw abonnement, en ineens hebben we verschillende problemen met de WiFi. In het begin was het vooral grote schommelingen in de snelheid, en daarna kregen we op verschillende apparaten (PC's en smartphones) connectie problemen. We hebben van alles geprobeerd, andere plek, ander kanaal en verschillende modussen, maar niks helpt. Eigenlijk kan het hier ook niet aan liggen, want we hebben hiervoor precies hetzelfde modem gehad (HG655d VER.A) en toen werkte alles prima. Ook updaten en resetten (software-matig en via de reset-knop) werkt ook niet.

Sinds vandaag is het hele WiFi-signaal zelfs weg, en op het apparaat is brand het betreffende lampje ook niet meer. Wifi is gewoon ingeschakeld (heb al geprobeerd het aan en uit te doen), ook hier helpt resetten niet.



De oplossing

Ik zou graag weer een werkende modem willen zonder problemen met de Wifi

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Vennik,Wat vervelend te horen dat het modem dat u ontvangen heeft niet goed functioneert. Ik stuur u vandaag een nieuw modem toe zodat u deze van het weekend kunt installeren. Dit modem is reeds voorzien van de laatste firmware en zou geen problemen mogen leveren.
    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Online.nl | klantenservice
  2. Auteur
    Gnatyx
    Datum
    Hartelijk dank, ik wacht de nieuwe modem af

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gnatyx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen