Opgelost door Online.nl: Slechte wifi verbinding

Berdien

Ik heb vanaf het moment dat wij een ander pakket hebben afgenomen binnen n online een onteigend slechte wifi verbinding.
De televisie valt vaak uit. En met onze telefoons hebben wij geen Internet via online wifi.
We hebben al een nieuwe modem gekregen dit heeft het probleem niet verholpen.
Online levert niet wat er is beloofd. Dit vind ik echt erg frustrerend en teleurstellend.

Ik wil graag dat wij kunne internet ten en televisie kijken zoneer dat de verbinding steeds wegvalt.
Als online dit niet kan leveren wil ik graag de vrijheid hebben zonder boete om over te stappen naar ziggo of kpn

Beste Klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Beste klant,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

Berdien
    Ik heb geen gemiste oproep oud dergelijks ontvangen. Ik ben het beste te bereiken op werkdagen na 16.30 uur

06 14264839
    Beste klant,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op aanstaande maandag opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op aanstaande woensdag opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Berdien
    Delain is erg behulpzaam. Hij heeft vanmiddag telefonisch de stappen doorlopen om ons internet op een beter kanaal te krijgen.
    Zoals het nu lijkt is de internetverbinding verbeterd maar we hebben afgesproken dit af te wachten tot woensdag.
    Berdien
    Het is toch weer drama... Geen goede verbinding, de verbinding verbreekt nog steeds... We zouden vandaag bellen, na 15 uur, maar dan weet je het alvast even...
    Beste klant,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld
    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad over uw klacht.

Zoals afgesproken zullen wij u volgende week donderdag opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste klant,

Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Berdien
    ik wacht nog op een telefoontje of een reactie op mijn brief "in gebrekestelling" ik had begrepen dat ik mijn abbonements kosten vergoed zou krijgen voor de eerste maanden waarin internet en televisie niet functioneerde. ik ben bereikbaar vanaf 16 uur
    Beste klant,

Ter afhandeling van uw klacht heb ik u vandaag een e-mail gestuurd.

Volgens onze gegevens is uw klacht nu afgehandeld en ik wil u daarom vragen om deze klacht te sluiten. Ik heb de status van uw klacht gewijzigd in afgehandeld, zou u deze afhandeling willen beoordelen?

Alvast bedankt!

Berdien
    Het heeft wel lang geduurd maar uiteindelijk heb ik nu stabiel internet (niet snel maar wel stabiel) en heb ik een bedrag vergoed gekregen wat verrekend gaat worden met komende nota's

Berdien

Ook een klacht indienen over Online.nl?