Opgelost door Online.nl: Slechter bestaat niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98275
Gebruiker
Ron
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Sinds november 2014 klant bij Online voor TV, Telefoon en Internet. Het heeft nog geen dag goed gewerkt. Al diverse male gebeld en mailtjes gestuurd. Steeds een antwoord van we zijn er mee bezig en we bellen terug. Er gebeurd echter niets. Men heeft mij recent een ander router gestuurd, resultaat helemaal geen TV en telefoon. Alleen het internet wekt bij vlagen. Wat ze wel kunnen is hun rekening automatisch afschrijven. Er is pas een bedrag van € 170,00 afgeschreven. Kan dit zomaar voor iets wat niet werkt.
Het was indertijd een combi aanbieding van CanalDigitaal om Online te nemen. Ik zou me als CanalDigitaal maar beraden over een dergelijke samenwerking. Op mijn vraag aan Online hoe ik mijn contract kan beëindigen krijg ik geen antwoord. Mijn advies aan een ieder neem NOOIT Online.nl slechter bestaat niet.

De oplossing

Graag alles goed laten werken als dit niet kan dan aangeven hoe we kunnen stoppen

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ron Heuving,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat er een dossier is opgesteld welke in behandeling zal worden genomen door onze achterliggende dienst.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  3. Auteur
    Ron
    Datum
    Vandaag 20-2-2015 heeft Online contact met mij opgenomen. Er is een monteur geweest om mijn Glasvezel aansluiting te controleren. Er was geen enkel probleem met deze verbinding. Had ik ook niet verwacht het heeft altijd probleemloos gewerkt voor dat ik overstapte naar Online. Men heeft wel gezorgd dat ik wel weer telefoon kreeg. Echter nog steeds geen TV. De afdeling die dit zou moeten oplossen stopt op vrijdag om 16.00 uur en gaat pas maandag weer aan het werk gaat. Gekker kan je niet krijgen
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ron Heuving,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat er een dossier is opgesteld welke in behandeling zal worden genomen door onze achterliggende dienst.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  5. Auteur
    Ron
    Datum
    Klachten afdeling van Online belt steeds. Houden een heel verhaal maar helaas technisch blijkt Online niet instaat te zijn om het systeem te laten werken. Al sinds 17-2 helemaal geen TV en internet en telefoon vallen ook iedere dag uit. Men heeft geen kennis of geen zin om het probleem op te lossen. Ze bellen steeds maar oplossen niets. Ik heb gezegd dat ik mijn klacht verder zal escaleren als er geen oplossing is voor het einde van de week. Mijn geduld is op in Sof Online.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ron Heuving,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat er een dossier is opgesteld welke in behandeling zal worden genomen door onze achterliggende dienst.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  7. Auteur
    Ron
    Datum
    Beste Lex,
    Na een goed gesprek hebben we afgesproken dat er dinsdag van jou een antwoord komt wat we gaan doen. Mijn verzoek is om het abonnement op Online te beëindigen. Hoe we de zaak dan verder netjes afwikkelen bespreken we dan ook meteen. Daarna we deze klacht misschien als afgehandeld beschouwen.
    Bedankt voor al je inspanning maar als iets niet werkt houd alles op.
    Met vriendelijke groet Ron Heuving
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ron Heuving,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  9. Auteur
    Ron
    Datum
    Beste Lex,
    Ik kan de klacht nog niet als afgedaan zien aangezien de inhoud van de mail die ik van Online ontving op 2-3 om 19.04 niet overeenkomt met onze telefonische afspraak. Ik wil graag een duidelijke mail waarin onze telefonische afspraak staat.
    Met vriendelijke groet Ron Heuving
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ron Heuving,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  11. Auteur
    Ron
    Datum
    Beste Lex,Bedankt voor je mail. Deze was duidelijk en ook volgens afspraak.
    Hier mee is voor mij de zaak opgelost.Bedankt voor je medewerking in dezeMet vriendelijke groet
    Ron Heuving

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen