Klacht Online.nl: smartcard activeren

Klachtnummer
# 177233
Gebruiker
garrelds
Datum
4 reacties

Details

Klacht

ik heb sinds 15-07-2016 interactive tv van online.
ik heb 1 dag tv kunnen kijken.
geeft hij aan na 1 dag uw smartcard is nog niet geactiveerd.
nu kan ik alleen npo 1 2 3 en de regionale omroep zien.
hoe activeer ik m,n smartcard van online.
er staat nergens een link op de site
om je smartcard te kunnen activeren

Gewenste oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Garrelds,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat dit vervelend is. Om dit op te lossen heb ik uw dossier doorgezet naar een andere afdeling. Zij nemen binnen 4 uur contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Maria van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Garrelds,

    We hebben u meermaals geprobeert te bereiken maar dit is niet gelukt,
    Ik heb uw klacht doorgestuurt en wacht op een reactie van mijn collega's
    Deze heb ik tot heden niet gehad en ik neem maandag weer contact met u op.
    Om dit weer te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Chris van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Garrelds,

    Helaas hebben wij u opnieuw niet kunnen bereiken op het 06-nummer dat u aan ons heeft doorgegeven. Zou u aan ons willen doorgeven wanneer en hoelaat wij u het best kunnen bereiken?

    Met vriendelijke groet,

    Sachin van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Garrelds,

    Zoals telefonisch besproken is uw dossier afgehandeld. Het abonnement bij Online.nl is beëindigd.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen