Klacht Online.nl: snelheid gehalveert en geen tv

brenda

oi we zijn omgezet van adsl naar vpsl dit zou maar 3 dagen duren dit is afglopen woensdag onverwachts gebeurd zonder aankondinging met als gevolg dat ik geen tv heb en geen fatsoenlijk internet en niet meer kan werken via internet dit zou 3 dagen duren die zijn inmiddels allang voorbij en er zou 3 dagen geleden terug gebelt worden door de technische dienst dit is ook nog niet op heden gebeurd hoe zit het nou?
want bij et verlengen heb ik gevraagt of de snelheidsproblemen waren opgelost en zeiden jullie ja dit staat op band en mn snelheid is gehalveert sinds woensdag dus mn werk kan ik niet meer doen dit kost mij vrije dage jullie blijven in gebreke dit kost mij geld en ook nog eens een onrespectvolle klantenservice

of alles in orde of zonder bijkomende koste alles ontbinden

Beste Brenda,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij vinden dit een vervelende situatie. Wij begrijpen dat u na overzetting verwacht dat u een verbeterde snelheid heeft en dat u inder geval gewoon tv kunt kijken.

Wij zullen dit voor u uitzoeken om uw klacht zo snel mogelijk voor u te verhelpen.

Wij hebben een klachtdossier voor u opgemaakt. Uw contactpersoon zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

Beste Brenda,

Wij hebben meedere keren contact met u opgenomen om uw klacht verder te besrpeken. Helaas zijn alle telefoonnummers die u heeft aangeleverd niet in gebruik.

Ik verzoek u een telefoonnummer of emailadres aan te leveren waarop ik u kan bereiken, zodat wij u tijdig op de hoogte kunnen stellen met betrekking tot uw dossier.

Ik hoop snel van u te horen.

brenda
    ik heb gewoon een vast telefoonnummer vanuit jullie online waar ik gewoon op te bereiken ben ik zal hem u nogmaals geven 046-8795063
    Beste Brenda,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar ik heb u helaas niet kunnen bereiken, ik zal het op een later moment opnieuw proberen.

Beste Brenda,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen op alle geregistreerde nummers bij Online.nl maar ik krijg op alle mobiele nummers direct de in gesprektoon te horen en op de vaste telefoon de voicemail. Ik zal op maandagochtend tussen 9.00-13.00 nogmaals contact met u op proberen te nemen.

brenda
    ik heb al 2 maal me nieuw nummer doorgegeven bij deze nogmaals ons nieuw nummer 0462047889
    Beste Brenda,

Ik heb u zojuist gesproken en zal zoals afgesproken op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

Beste Brenda,

U heeft contact gehad met een van mijn collega's en daarmee het dossier afgehandeld. Wij willen u dan ook vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

Beste Brenda,

Wij hebben u vandaag geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij willen u nogmaals vragen om de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

Vivian van Online.nl
    Beste Brenda,

Wij kunnen u helaas niet telefonisch bereiken, omdat het telefoonnummer dat u heeft opgegeven niet beschikbaar is.
    Met die reden hebben wij u een brief gestuurd.
    Wij zouden u willen vragen om contact met ons op te nemen zodat wij de klacht kunnen afhandelen en sluiten.

Wij horen graag van u.

Vivian van Online.nl
    Beste Brenda,

Wij hebben helaas nog niks van u vernomen. Om deze reden zijn wij helaas genoodzaakt om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

Wij verzoeken u om uw klacht te beoordelen en vervolgens te sluiten.

Alvast bedankt!

Charissa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?