Klacht Online.nl: Snelheid internet

pinodebeste

Ik heb een Supersnel Internet 30 Mb/s abonnement. Al eerder heb ik hier een klacht over ingediend, maar ben nog niet naar behoren geholpen.

Volgens Online.nl is supersnel internet tot 30mb/s downloaden en tot 3mb/s uploaden. Dit zal ongetwijfeld helemaal waar zijn, dat dit behaald KAN worden. Maar ik heb dit in elk geval niet.
Naar aanleiding van het zelfde verhaal in mijn eerdere klacht werd ik hierover terug gebeld. Omdat ik te ver van de kast woon, die het verspreid, is mijn snelheid zo laag. (Ong 9mb/s downloaden en ong 0.8 mb uploaden) Dus toen was mijn vraag of ik mijn abonnement niet naar beneden kon zetten, dus Snel Internet. Dit kon wel, maar het zou mij niks opleveren. Sowieso qua snelheid niet, en qua geld ook niet, omdat ik nu gebruik maak van één of andere aanbieding.
Dit klopt dus niet. Want na één jaar deze aanbieding, ga ik weer het volle pond betalen. Dit betekend, dat ik dus meer kwijt ben, dan wanneer ik Snel Internet zou hebben.

Wat ik graag wil is een GOEDE oplossing voor het probleem.
- Daadwerkelijk de snelheden waar ik voor betaal, of iets daar dichtbij in de buurt.
- Omzetten naar Snel Internet
- Een vergoeding voor de kosten die zijn betaald voor iets wat ik bij lange na niet heb gekregen.

pinodebeste
    Nieuwe modem geprobeerd. Geen verbetering in de snelheden.
    Online.nl
    Geachte heer pinodebeste,In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Online.nl
    pinodebeste
    Ik ben totaal niks verder gekomen. Men kon mij niet helpen, want heb bij het afsluiten een brief in huis gehad met alle voorwaarden en de maximale snelheden op mijn adres. Maar als je voor je werk wat langer van huis bent en niet de mogelijkheid hebt om te reageren? Nou, daar doen ze weinig zaken mee. Want ik heb de brief in huis gehad toch?! Daar staat precies in wat ik kan verwachten. Ja, weinig inlevingsvermogen van de klantenservice. Erg jammer.

pinodebeste

Ook een klacht indienen over Online.nl?