Klacht Online.nl: Snelheid te laag.

Ries

Volgens de snelheidstest op de website kan ik kiezen uit drie pakketten.
10 Mb/s tot 50 Mb/s.
Maar welke snelheid haal ik dan maximaal?
Blijf ik hangen op 12 √° 13 Mb/s zoals nu of kan ik 50 Mb/s halen?
Enige tijd geleden haalde ik nog 17 Mb/s maar dat is helaas naar beneden gegaan.
Het wordt tijd dat Online wat gaat doen aan snelheid verhoging.
Andere providers kunnen het wel dus waarom Online niet.
Volgens www.breedbandwinkel.nl zou ik via andere adsl/vdsl aanbieders 18 Mb/s, 20 Mb/s en zelfs 49 Mb/s kunnen halen.
Wanneer komt Online nou eens over de brug met een snelheid verhoging die wat meer van deze tijd is?
Ik heb al eens een aanbieding gehad van Online om sneller internet te nemen maar ze konden geen garantie geven dat het ook echt sneller zou worden.
Erg slecht om zoiets aan te bieden trouwens.
Helaas is Online ook niet per e-mail bereikbaar om dit soort klachten te melden.

Simpel: snelheid verhoging of in ieder geval weer terug naar mijn oude snelheid 17 Mb/s.

Geachte Ries,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    Ries
    Een medewerker gaat contact opnemen.
    Nou dat wordt lachen.
    Sinds gisteren is mijn modem kapot.
    Dus ik kan niet bellen of gebeld worden via de vaste lijn.
    Bij mijn vorige klacht ben ik ook niet gebeld dus ik reken er eigenlijk niet eens op.
    Ik heb al een nieuwe aangevraagd.
    Jullie mogen me ook een e-mail sturen.
    Het antwoord zal toch niet erg verrassend zijn.
    Ries
    Als ik trouwens de klachten lees heb ik weinig hoop dat mijn nieuwe modem al onderweg is.
    Moet ik weer dat dure nummer gaan bellen met mijn mobiel.
    Geachte Ries,
    Wij hebben vandaag geprobeerd contact met u op te nemen op uw mobiele nummer. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben een voicemailbericht ingesproken. Wij zullen het later opnieuw proberen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte Ries,
    Wij zien dat u een nieuw modem heeft ontvangen op 22 september j.l. Graag vernemen wij van u of uw klacht hiermee verholpen is en wanneer dit het geval is, verzoeken wij u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte Ries,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en een teugbel afspraak met u gemaakt. Wij nemen contact met u op op de afsgesproken tijd en nummer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte Ries,
    Wij hebben contact met u opgenomen en de mogelijkheden met u besproken. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Ries
    Online raad me aan om kabel internet te nemen als ik internet wil hebben met een snelheid van deze tijd.
    Glasvezel is ook nog een optie maar dat moeten ze eerst nog aanleggen.
    Ziggo here i come.
    Op aanraden van Online.

Ries

Ook een klacht indienen over Online.nl?