Opgelost door Online.nl: Snelheid wederom traag!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131876
Gebruiker
Jordy1989
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben het alles in één pakket met telefonie, internet en televisie met een snelheid van 50 Mb (6 megabytes / seconden). Sinds 2 degen is de snelheid terug gezakt naar 3.6 MB ( 0.45 megabytes /seconden). De snelheid is dus meer dan 10 keer langzamer dan wat wij zouden moeten hebben.

Hiernaast is de standaard ping van 15 ineens 210 geworden waardoor spellen online haperen en pagina's langzaam geladen worden.

Dit is al de 3e keer in een half jaar tijd dat dit gebeurd!

De oplossing

z.s.m. de internetsnelheid terug is waarvoor we betalen anders kosteloze contract ontbinding.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas wederom zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    Jordy1989
    Datum
    Beste Online.nl

    Zelf ben ik een aantal dagen ziek geweest en veel geslapen. Ben nu weer helemaal fit. Als jullie bellen kan ik nu wel opnemen. Sorry voor het ongemak.

    Mvg,

    Jordy
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  6. Auteur
    Jordy1989
    Datum
    Probleem in de loop van de week opgelost.
    Alles werkt weer prima.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jordy1989
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen