Klacht Online.nl: Sommige aan mij gerichte e-mails komen niet aan.

E=mc2

In contacten met vrienden en in zakelijke contacten blijkt herhaaldelijk dat zij mij berichten sturen die ik nooit ontvang. Berichten van een medewerker van de Rabobank, die dagelijks met tientallen mensen e-mailt, komen helemaal nooit meer aan.
Online heeft achtereenvolgens de volgende (tegenstrijdige) verklaringen gegeven:
- het ligt aan Ziggo
- het spamfilter is aangescherpt
- nee, toch niet, alles moet bij u binnenkomen, behalve deamon-mails
- we hebben het technisch onderzocht, maar de fout zit bij de afzender(s)
Op het laatste verhaal heb ik erg ongelovig gereageerd. Alleen ik ontvang van verschillende personen de berichten niet en zij hebben geen enkele moeite om de rest van de wereld te bereiken. Dat verhaal klopt gewoon niet.

Dat alle aan mij gerichte e-mails netjes binnenkomen.

Geachte E=mc2,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    E=mc2
    Ik wacht het vervolg af.
    Geachte E=mc2,
    Wij hebben gezien dat er voor dit geval een dossier is opgesteld, wij hebben de informatie voor u opgevraagd en wachten op reactie. Zo gauw we deze hebben zullen wij u contacteren.
    E=mc2
    Ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie.
    Geachte E=mc2,
    Wij hebben van de achterliggende dienst vernomen dat ze meer informatie van u nodig hebben om het probleem geheel op te lossen. Meer tijden en datums dat de e-mails verzonden zijn en niet aangekomen.
    E=mc2
    Een probleem is dat je het niet direct merkt als iets niet aankomt.
    1. e-mails van de heer Wilhelmus van de Rabobank na die van 14/11, 13.16 uur nooit meer bij mij zijn aangekomen. Hij heeft er mij tot 1/12 zeker een stuk of vijf proberen te sturen. Dat lijkt mij een ingang.
    2. Op 28 november rond 8.53 uur heeft mijn vrouw een bericht van de heer Wilhelmus aan mij door proberen te sturen. Nooit aangekomen.
    3. ega@schelfaut.nl; heeft in oktober vijf keer een Exc bestand probere
    Geachte E=mc2,
    Bedankt voor deze informatie, wij geven dit per direct door aan de juiste afdeling dat dit zo snel mogelijk word opgelost.
    E=mc2
    Een probleem van dit antwoordysteem is dat het weggehaalde tekens soms niet aftrekt. Ik kwam daarom op 500 tekens en mocht niets meer aanvullen. Mijn antwoord (bovenstaand) is dus wat krukkig.
    Daarom, aanvullend op het bovenstaande:
    ad 2: adres van mijn vrouw: anke.vos@sonnemans.com
    ad 3: deze persoon heeft in oktober vijf keer geprobeerd een Excelbestand op te sturen.
    En verder wacht ik het maar weer af.
    E=mc2
    Het bedrijf heeft een soort vertragingstactiek toegepast. Mijn reacties heb ik daarom steeds afgesloten met opmerkingen als "Ik wacht het maar weer af" en "Ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie".
    Die inhoudelijke reactie is er niet gekomen, dus is mijn klacht nog steeds niet opgelost, dus ben ik met deze procedure niets opgeschoten.
    Duidelijk genoeg?

E=mc2

Ook een klacht indienen over Online.nl?