Klacht Online.nl: Sommige aan mij gerichte e-mails komen niet aan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86152
Gebruiker
E=mc2
Datum
9 reacties

Details

De klacht

In contacten met vrienden en in zakelijke contacten blijkt herhaaldelijk dat zij mij berichten sturen die ik nooit ontvang. Berichten van een medewerker van de Rabobank, die dagelijks met tientallen mensen e-mailt, komen helemaal nooit meer aan.
Online heeft achtereenvolgens de volgende (tegenstrijdige) verklaringen gegeven:
- het ligt aan Ziggo
- het spamfilter is aangescherpt
- nee, toch niet, alles moet bij u binnenkomen, behalve deamon-mails
- we hebben het technisch onderzocht, maar de fout zit bij de afzender(s)
Op het laatste verhaal heb ik erg ongelovig gereageerd. Alleen ik ontvang van verschillende personen de berichten niet en zij hebben geen enkele moeite om de rest van de wereld te bereiken. Dat verhaal klopt gewoon niet.

De oplossing

Dat alle aan mij gerichte e-mails netjes binnenkomen.

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte E=mc2,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    E=mc2
    Datum
    Ik wacht het vervolg af.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte E=mc2,
    Wij hebben gezien dat er voor dit geval een dossier is opgesteld, wij hebben de informatie voor u opgevraagd en wachten op reactie. Zo gauw we deze hebben zullen wij u contacteren.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    E=mc2
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte E=mc2,
    Wij hebben van de achterliggende dienst vernomen dat ze meer informatie van u nodig hebben om het probleem geheel op te lossen. Meer tijden en datums dat de e-mails verzonden zijn en niet aangekomen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  6. Auteur
    E=mc2
    Datum
    Een probleem is dat je het niet direct merkt als iets niet aankomt.
    1. e-mails van de heer Wilhelmus van de Rabobank na die van 14/11, 13.16 uur nooit meer bij mij zijn aangekomen. Hij heeft er mij tot 1/12 zeker een stuk of vijf proberen te sturen. Dat lijkt mij een ingang.
    2. Op 28 november rond 8.53 uur heeft mijn vrouw een bericht van de heer Wilhelmus aan mij door proberen te sturen. Nooit aangekomen.
    3. ega@schelfaut.nl; heeft in oktober vijf keer een Exc bestand probere
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte E=mc2,
    Bedankt voor deze informatie, wij geven dit per direct door aan de juiste afdeling dat dit zo snel mogelijk word opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  8. Auteur
    E=mc2
    Datum
    Een probleem van dit antwoordysteem is dat het weggehaalde tekens soms niet aftrekt. Ik kwam daarom op 500 tekens en mocht niets meer aanvullen. Mijn antwoord (bovenstaand) is dus wat krukkig.
    Daarom, aanvullend op het bovenstaande:
    ad 2: adres van mijn vrouw: anke.vos@sonnemans.com
    ad 3: deze persoon heeft in oktober vijf keer geprobeerd een Excelbestand op te sturen.
    En verder wacht ik het maar weer af.
  9. Auteur
    E=mc2
    Datum
    Het bedrijf heeft een soort vertragingstactiek toegepast. Mijn reacties heb ik daarom steeds afgesloten met opmerkingen als "Ik wacht het maar weer af" en "Ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie".
    Die inhoudelijke reactie is er niet gekomen, dus is mijn klacht nog steeds niet opgelost, dus ben ik met deze procedure niets opgeschoten.
    Duidelijk genoeg?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E=mc2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen