Klacht Online.nl: Spijt van de overstap naar Online.nl!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 70126
Gebruiker
Rick Teunissen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als je twijfelt om over te stappen naar Online.nl, ben slim en doe het niet!!

Ik ben sinds 01-08-2014 (1 dag!!) Klant van deze baggere firma, en op de eerste dag gaat alles al direct fout!

Ik ben zelf een technische jongen, dus ik heb gekozen voor een doe-het-zelf pakket, na alles aangesloten te hebben bleek dat ik geen IPTV diensten had, internet werkt wel.

Na 30 minuten met het klantenserice gebeld te hebben, met een klant ontvriendelijke agent die er kennelijk geen zin in had vandaag, is mij verteld dat er iets mis is met het modem, dit zou opgelost worden, maar hoelang dat duurt weten we nog even niet??

Ik heb aangegeven dat ik een nieuwe klant ben en dat ik een betere service verwacht, helaas kunnen ze niets doen.

ik heb gevraagd om een compensatie, dit moet ik maar per post doen?? Het is 2014!!

Nu zit ik dus zonder televisie, en niemand weet hoe lang, fijn man! Overstappen naar Online.nl!!

De oplossing

Ik wil gewoon, zoals afgesproken, televisie kunnen kijken!

+ een compensatie voor de ellende om de vertrouwen enigszins te herstellen!

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  2. Auteur
    Rick Teunissen
    Datum
    Slechte service, na heel lang ploeteren eindelijk iemand gesproken die wel ECHT wou helpen, helaas zijn de dingen die deze persoon beloofd heeft ook niet gebeurd..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rick Teunissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen