Klacht Online.nl: Steeds geen verbinding internet valt steeds weg

Klachtnummer
# 89790
Gebruiker
mey
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Mijn internet verbinding van online valt over de hele dag wel 20x of meer weg
dat is zo lastig als ik een vragenlijst of de belasting ben aan het invullen,
dan kan ik weer opnieuw beginnen ik heb hier niet voor betaald
graag mijn geld terug.
Soms ga ik bij buren internetten die heb wel een goede en snel.

De oplossing

Graag service waar voor ik heb betaald

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (B)
  3. Auteur
    mey
    Datum
    Online heeft mij een nieuwe modem toegestuurd maar mijn internet valt nog steeds weg en de snelheid is heel traag en denk niet dat ik de snelheid krijg waarvoor ik betaal.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    mey
    Datum
    Mijn klacht is nog steeds niet opgelost
  6. Auteur
    mey
    Datum
    Denk er over na om over te stappen betaal nu veel te veel voor slecht internet bereik
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Een medewerker heeft meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen