Klacht Online.nl: Stoorzender(s)

Klachtnummer
# 59226
Gebruiker
Sanssoucis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een aantal maanden geleden besloot ik over te stappen van Ziggo naar Online.nl.
Een leuke aanbieding een tevreden klant, althans dat was mijn gedachten bij het afsluiten van een 2 jarig abonnement.
Tv is een ramp, haperende en storende beelden, meerdere malen, dagelijks ritueel
De ontvangst geeft aan 100 procent, maar de ruis doet anders vermoeden.
Heb zeker spijt een overeenkomst aan te zijn gegaan, aangezien het product niet naar behoren functioneert. Een vriend aanraden is het laatst wat ik zou doen, en uiteindelijk is negatieve mond op mond reclame de slechtste reclame. Ga uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, aangezien het geleverde product onder de noemer `kat in de zak`valt.

De oplossing

Ontbinden contract bij uitblijven oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Sanssoucis ,
    We hebben uw reactie in goede orde ontvangen.Wij zien geen contacten met onze klantenservice aangaande uw melding. Wij verzoeken u eerst contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (15ct per minuut)Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke groet,
    Online.nl
    Csl

Ook een klacht indienen over Online.nl?