Klacht Online.nl: Stop met toevoegen van het Capitar emailadres bij mijn mail.

H. Damen

Soms wordt aan mijn email een Capitar email adres toegevoegd.
Als de ontvanger op mijn mail een reply geeft, dan krijgt hij een foutmelding en ik ontvang de mail niet.
Ik ben sinds de zomer met Online in gesprek hierover. Ik heb lang de toezegging geloofd dat het opgelost zou worden. We zijn meer dan een half jaar verder en er is niks gebeurt, alleen heel veel 'oprechte' excuses, we zijn ermee bezig, een mail die intern doorgestuurd moet worden en die 5 weken blijft liggen, nieuwe beloftes, en, het ligt bij een derde partij dus wij kunnen er niks aan doen. Bij dit laatste brak bij mij het lijntje.

Mij geen oprechte excuses meer sturen. Die stellen niets voor. Ook de excuses voor de excuses heb ik al gehad.
Gewoon, oplossen.....alsjeblieft....

H. Damen
    Het is nog niet opgelost. Wel fijn dat er eindelijk iemand meedenkt.
    Vanochtend had ik voor het eerst in een half jaar (!) iemand aan de lijn die me op inhoud verder kon helpen. Voor het eerst.
    Wat ik prettig vind is om met iemand die er verstand van heeft (Bastiaan?) te bellen en samen te puzzelen. Zou dit kunnen, alsjeblieft.......
    Zo belde ik vanmiddag weer met de helpdesk en dan hoor ik alleen maar: dat mag ik niet, dat weet ik niet, stuurt u een mail, op mijn vraag wat mijn domeinadres is. Ze wist het niet en stelde voor dat ik een mail zou sturen naar de helpdesk......
    Hopeloos word ik van Online. Al een half jaar loopt dit.
    En iedere keer die excuses. Wat betekent dit nog? Zou je hier klant willen zijn?
    H. Damen
    En ik krijg langzaam aan medelijden met de mensen aan de telefoon.
    Dit mag ik niet, dat kan ik niet, nee meneer helaas, zo hebben we het geregeld, ik mag u niet doorverbinden, ik mag dit niet bespreken met de supervisor. Kan niet en mag niet.
    Ik bel regelmatig over de voortgang. En dan stel ik de vraag of ik degene van de technische dienst die het probleem snapt en het in behandeling heeft kan spreken, of dat hij mij terugbelt om samen even te puzzelen.
    Alsjeblieft, na een half jaar.....
    Hoe naar als je daar aan de telefoon zit en je geen mogelijkheden hebt en je zo knel zit in je Online keurslijf dat zelfs overleggen met degene die erover gaat niet aan de orde is.
    Medelijden is het woord.
    En mijn internetprobleem......dat suddert voort....

H. Damen
    Ik wacht inmiddels weer een week op een reactie op de informatie die ik heb gestuurd over het probleem met mijn email.
    Een half jaar plus 1 week wachten, bellen, mailen. En excuses incasseren.
    Zou ik een antwoord kunnen krijgen? Kan Bastiaan me wederom bellen? En zou hij dan iets langer dan 5 minuten uitgeroosterd kunnen worden om samen te kunnen puzzelen?

Ik heb bijna 2 weken geleden een 'in gebreke stelling' verstuurd. Hier heb ik nog geen reactie op gehad. Een reactie stel ik op prijs.

Onderstaand heb ik de reactie van Online toegevoegd.
    Zoals altijd correct. En altijd excuses. Altijd weer......
    Ik ben inderdaad gebeld. En het was een goed gesprek met iemand die er verstand van heeft. Dank hiervoor. Na een half jaar gesprekken met de frontoffice en mailtjes met mensen die er geen verstand van hebben is dit een opluchting.
    En ik het probleem met mijn email is er nog steeds......

---------------------------------
    Beste H. Damen,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw klacht nogmaals besproken met onze technische afdeling. Zij zullen vandaag tussen 12:30 en 13:30 telefonisch contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Onze excuses voor het ongemak.

H. Damen
    Ik krijg net een mail van Online, met de zin erin:

'We hebben u de afgelopen dagen geprobeerd te bereiken, maar helaas niet kunnen spreken.'

En dat is een leugen. Er was geen mail en geen telefoon van Online de afgelopen dagen.

En het probleem met mijn mail is er nog steeds......
    H. Damen
    We zijn meer dan een half jaar verder en dit is de reactie van Online. Er is inderdaad gerapporteerd over de voortgang. Voor het eerst in een half jaar.
    Daar ben ik blij mee.
    En opgelost is het probleem nog steeds niet.
    Overigens, op excuses stel ik geen prijs meer. Bespaar het me. Ze betekenen helemaal niets. Ik heb al excuses voor de excuses gehad.
    ------------------------------
    Beste H. Damen,

Op dit moment hebben wij nogmaals een reactie achtergelaten in openstaande ticket. Met het verzoek om nogmaals contact met u op te nemen om de situatie te bespreken. Zodra we hier een terugkoppeling van hebben zullen we u direct op de hoogte stellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Bericht van Online op 31 maart:
    Beste H. Damen,
    Uw klacht is in behandeling en wij werken hard aan een oplossing. Zodra wij een terugkoppeling hebben zullen we u direct op de hoogte stellen.

Mijn reactie op 4 april:
    Beste Online, goed te lezen dat jullie hard aan de oplossing werken, na een half jaar niets geeft dit hoop.
    En, we zijn alweer meer dan een week verder...... Is de oplossing in zicht?
    Online,
    Dank voor je bericht. Fijn dat mijn vraag nog steeds in behandeling is.
    Beste lezer,

Het is 11 april, het laatste inhoudelijk contact over de voortgang was 3 april.
    We zijn weer een week verder.
    De vijfde week sinds ik het klachtenkompas heb ingevuld.
    Hoe staat het ermee?

En alsjeblieft geen excuses meer. Die krijg al een half jaar, ze betekenen niets.

Het is 17 april. Week 6.
    Op mijn post van 11 april heb ik nog geen reactie gehad.
    Hoe staat het ermee.........

Vriendelijke groet, Huub Damen

H. Damen

We willen u nogmaals aangeven dat uw klacht nog steeds in behandeling is, helaas kunnen wij u nog niet aangeven wanneer het is opgelost. Zodra wij een terugkoppeling hebben zullen we u direct informeren.

Dank voor dit bericht.
    Het is vandaag 18 april.
    De vorige reactie van Online op inhoud was op 3 april.
    We zijn 15 dagen verder,
    Wat is er in de tussentijd gebeurd?
    Ik stel het prijs als ik van Bastiaan een reactie krijg.

H. Damen
    De laatste inhoudelijke reactie op het verhelpen van de fout was 3 april.
    Kan ik een reactie krijgen van Bastiaan of iemand anders die er verstand van heeft.
    Alsjeblieft.
    Het is vandaag 29 april.
    De vorige reactie van Online op inhoud was op 3 april van Bastiaan.
    We zijn 26 dagen verder,
    Wat is er in de tussentijd gebeurd?
    Ik stel het op prijs als ik van Bastiaan of van een ander die er verstand van heeft een reactie over de voortgang krijg.

Beste lezer,
    De eerste keer dat ik me melde bij Online met mijn vraag was een half jaar geleden.
    De eerste keer dat ik me melde op deze site was 8 maart.
    De laatste keer dat ik contact had over de voortgang (met Bastiaan) was 3 april.
    Een reactie stel ik nog steeds op prijs.
    Beste lezer,
    Op 3 april heb ik voor het laatst een reactie gehad op de inhoud van mijn vraag.
    Dit lijkt op doodzwijgen.
    Een reactie stel ik nog steeds op prijs, en een oplossing nog meer.
    Beste lezer,

In reactie op je bericht dat ik beneden heb ingekopieerd.
    De laatste mail van de technische afdeling is van 3 april. Die heb ik nogmaals gelezen.
    En het probleem met internet van Online is sinds afgelopen zomer (!) nog steeds niet opgelost.
    Als reactie op de laatste zin in onderstaand toegevoegd bericht: we gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben. Helaas, nee dus.
    Hoe verder?
    ----------------------------------------

Beste H.Damen,

Bedankt voor uw reactie. Onze technische afdeling heet u een mail verzonden met de huidige stand van zaken. We willen u verzoeken om u e-mail na te kijken.

Beste lezer,
    Dit lijkt op doodzwijgen.
    Een reactie stel ik nog steeds op prijs, en een oplossing nog meer.
    Beste lezer,
    Voor het eerst sinds 3 april, na 5 weken stilte, heb ik een mail ontvangen over de voortgang.
    Mijn dank, Er is meer informatie nodig lees. Die ga ik leveren.
    Mijn berichten gaan bij Online van de eerste naar de tweede lijn, van de tweede lijn naar de derde lijn en vervolgens van de derde lijn naar de externe partij. En weer terug naar mij.
    En vanuit de ervaring dat er dan weer een aantal mails heen en weer gaan omdat op deze manier niet precies helder wordt wat gevraagd en geleverd wordt, vraag ik uitdrukkelijk of iemand die er technisch gezien mee bezig is mij belt, liefst degene van de leverancier die mij de vraag stelde in de mail . Om te overleggen. Om voortgang te krijgen.

Lijkt mij met een vraag/klacht die sinds de zomer loopt niet teveel gevraagd.
    Mijn dank is groot!
    Beste lezer,
    De mail van 4 juni, de eerste over de inhoud sinds 1 april, nogmaals dank hiervoor, heb ik 5 juni beantwoord. Helpt dit antwoord? Is dat wat je wil weten? Kan ik een reactie krijgen?
    Ik vraag net als in mijn vorige bericht om een reactie, graag van degene die het in behandeling heeft. Liefst via telefoon. In gesprek kunnen zaken soms snel opgelost zijn.

Ik kijk wederom uit naar het antwoord.
    Om het probleem met de mail van Online opgelost te krijgen.
    Beste H.Damen,

Bedankt voor uw reactie. Onze technische afdeling heet u nogmaals een mail verzonden met de huidige stand van zaken. We willen u verzoeken om u e-mail na te kijken.

-------------------
    Beste Online,

Dank voor dit bericht vanochtend 16 juni. Helaas ben ik niet voldoende geïnformeerd met uw mail.
    De mail van de technische afdeling was op 4 (!) juni. Ik heb 5 juni geantwoord.
    Ik heb de vraag gesteld of ik de juiste informatie heb verstuurd. Kan ik hier een antwoord op krijgen?
    Ik heb de vraag gesteld of ik met iemand van de technische dienst kan bellen, dat werkt sneller.
    En dat was 11 dagen geleden.
    Ik kijk uit naar het antwoord.
    Beste H.Damen,

Bedankt voor uw reactie. Uw reactie op onze mail is ontvangen en in behandeling genomen. Wij hebben de desbetreffende afdeling hier nogmaals op geattendeerd en zijn afwachtende op een reactie. Zodra wij hier meer over horen zullen wij u hierover berichten.

------------------------------

Beste Online,
    Dank voor dit teken van leven. Dank voor het bericht.
    Wat er staat is dat jullie je best doen en dat ik gelijk hoor wanneer dat resultaat heeft., Dat is goed te lezen .
    En, mijn vraag loopt vanaf vorig jaar zomer, van dit soort aardige mailtjes heb ik er al veel gehad. Wat overblijft is de gedachte is dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
    Dus nee, ik ben niet voldoende geïnformeerd. Helaas.
    Wie maakt zich eigenaar van mijn vraag en zorgt voor voortgang en een oplossing?
    Ik stel mijn vraag weer opnieuw: kan degene die er verstand van heeft mij bellen? Wellicht zijn we dan snel bij een oplossing.
    Alvast dank voor je moeite.

Van 1 juli:

Beste H.Damen,

Bedankt voor uw reactie. We gaan contact opnemen met de behandelaar van uw probleem om de stand van zaken aan te horen. We verwachten u hier spoedig over te informeren.

-----------------------------

Beste Online.nl,
    Ik waardeer dat je wederom contact op gaat nemen en mij zo spoedig mogelijk gaat informeren.
    Deze aardige goedbedoelde woorden heb ik al meerdere keren gelezen. We zijn 10 maanden verder, en het probleem is nog precies hetzelfde als toen. In 10 maanden tijd geen stap verder. Om je te schamen.
    Mijn vraag is nog steeds: laat iemand die er echt verstand van heeft mij bellen om het te bespreken.
    Je schrijft: 'we gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben'. Helaas. Het klinkt als: we zijn ermee bezig en wacht op het antwoord. Tot wanneer??
    Beste lezer,
    We zijn weer een week en geen steek verder.
    Wie pakt het op?
    Met een afwachtende groet,

--------------------------------------
    Beste lezer,

Dank voor de reactie. In deze chat heb ik bovenstaande reactie ('we zijn ermee bezig en u hoort van ons') voor het eerst op 18 maart gehad.
    En in de mailwisseling sinds de zomer van vorig jaar.
    Is het beleid bij Online om mensen aan het lijntje te houden in plaats van problemen op te lossen?

Geachte H Damen,

Bedankt voor uw reactie. We kunnen zien dat onze technische afdeling inmiddels een mail naar uw e-mail adres heeft verzonden met de huidige stand van zaken. Hier onder nogmaals het bericht.

Vorig jaar is onze 3e-lijn en vervolgens Capitar (de e-mailbeheerder) aangestuurd om uw melding te onderzoeken en het e-mailprobleem te verhelpen. Dit is nog tweemaal gebeurd nadat we uw storingsmelding oppakte in februari/maart dit jaar.

Aangezien deze situatie al een langere tijd loopt en er geen voortgang is geboekt wat betreft een oplossing, is het advies dat we deze storingsmelding sluiten.

Het is spijtig om in dit geval de melding te sluiten maar, praktisch gezien, aangezien er geen vooruitzicht is op een (spoedige) oplossing, is er geen reden om de melding nog open te laten staan. Onze excuses voor het ongemak.

--------------------------------

Beste lezer,

Ik lees dat online de vraag sinds vorig jaar drie keer heeft uitgezet bij haar leverancier Capitar.
    Ik lees dat het te lang duurt voor het opgelost wordt.

Ik ga ervan uit dat Online goede diensten wil leveren, dat Online kwaliteit wil leveren aan haar klanten.

Uw mail lijkt mij júist een reden om mijn vraag bij Capitar neer te leggen én te monitoren, om het op te lossen. Online is opdrachtgever van Capitar,
    Wat hierbij helpt is als ik over de details van de klacht met iemand van Capitar kan spreken. Wellicht zijn we er snel uit.
    Ik ben benieuwd naar de voortgang.

Mijn excuses voor het ongemak.
    H. Damen
    Beste lezer, ik heb mijn vorig bericht herhaald, ik wacht nog op een reactie.

Ik lees dat het te lang duurt voor het opgelost wordt.

Ik ben benieuwd naar de voortgang.

Geachte H Damen,

Het is spijtig om in dit geval de melding te sluiten maar, praktisch gezien, aangezien er geen vooruitzicht is op een (spoedige) oplossing, is er geen reden om de melding nog open te laten staan. Helaas kunnen we het probleem niet oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

----------------
    Beste Online.nl,

Ik lees dat iemand van Online in het afgelopen jaar drie keer de vraag bij Capitar heeft neergelegd.
    Capitar voegt aan mijn mail een extra mailadres toe, waardoor mijn mail als spam wordt gezien. Als Capitar dit adres kan toevoegen, dan kan Capitar dit ook ongedaan maken.
    Mijn vraag is of iemand van Online Capitar hierop kan aansturen. Om tot een oplossing te komen. Online is opdrachtgever en Capitar is opdrachtnemer.

Ik hoor graag over de voortgang.
    Ook mijn excuses voor het ongemak.
    Ook ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet, Huub Damen
    Beste medewerker van online,
    Dank voor je bericht van vorige week.

In mijn ogen is de oplossing eenvoudig.
    Capitar voegt zelf een emailadres toe aan mijn mail. Waardoor mijn mail als spam wordt gemerkt. Wat toegevoegd wordt kan ook niet toegevoegd worden.
    Online is opdrachtgever van Capitar.
    Dus mijn vraag is of ik met iemand van Capitar kan bellen. Direct contact helpt meer dan 1e lijn naar 2e lijn naar 3e lijn naar technische dienst naar capitar en dan de weg terug.
    Zou iemand die er verstand van heeft bij capitar kunnen bellen??

Beste H. Damen,

We willen u nogmaals aangeven dat we het probleem helaas niet kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

--------------------
    Beste medewerker van Online,

Ik stel het op prijs als Bastiaan me belt. Hij begrijpt de techniek, ik heb contact gehad met hem.
    In mijn ogen is de oplossing eenvoudig.
    Online is opdrachtgever van Capitar. Dus kan Online het oplossen.
    Zou iemand die er verstand van heeft bij Capitar mij kunnen bellen??

Ik ga nog steeds vanuit dat Online mijn klacht wil oplossen.

Ook mijn excuses voor het ongemak.
    Ook ik ga ervan uit u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met een afwachtende groet, Huub Damen
    Beste lezer,

Dank voor het regelen dat Bastiaan me belde afgelopen zaterdag. Helaas heb ik de oproep gemist. Zou Bastiaan me nog een keer kunnen bellen?

Bij voorbaat dank.
    Mijn excuses voor het ongemak.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste H. Damen,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben een melding gemaakt naar onze technische afdeling met het verzoek u terug te bellen over uw mail probleem. Helaas is dit de eerste keer niet gelukt. Om deze reden hebben wij nogmaals een verzoek uitgezet naar Bastiaan om u terug te bellen.

-----------------------------

Beste medewerker van Online,

Bedankt voor uw reactie.
    We zijn 10 dagen verder, zou Bastiaan me terug kunnen bellen?
    Maar nog beter: kan Capitar de onlinemail die ik met mijn mobiel verstuur niet meer als spam merken?

Bij voorbaat dank.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Huub Damen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online.nl?