Opgelost door Online.nl: Stop zetten via overstapservice

Loes Scherer

Via de overstapservice begin dit jaar wegens niet nakomen van het contract nu met Online .nl via deurwaarder in conclaaf over " verzuimde" betalingen. Echter wij waren eerder in 2014 intern bij Online overgestapt van kabel naar glasvezel. Hierna begonnen de problemen pas echt. Dagelijks resetten van het internet /tv kastje. Betaalden wij dubbele abonnementskosten. Wat uiteindelijk uitmonde in 2 verschillende deurwaarders kantoren omdat ik weiger te betalen. Heb echter toch nog van 1 abonnement €181 betaald waarvan ik dacht dat dat de afwikkelingskosten zouden zijn.
Vandaag de andere deurwaarder alle betalingen aan Online.nl vanaf juli 2014 t/m mei 2015 toegestuurd met brief en copie van het retour sturen modems op 17 april J.l. .
Ben benieuwd hoe dit verder gaat , we wachten af.

Wat ik verwacht is dat die "openstaande " post €1087 teniet gedaan wordt en ik het teveel betaalde abonnementsgeld ook retour krijg! De deurwaarder die dit in zijn portefeuille heeft zou het in elk geval terugkoppelen naar Online.nl dus dat wacht ik even af!

Geachte Loes Scherer,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Graag willen wij u vragen om ons via dit forum te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent, zodat uw contactpersoon nogmaals contact met u kan opnemen.
    Alvast bedankt.

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.

Alvast bedankt.

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Loes Scherer
    Netjes door online benaderd en afgehandeld, wacht weliswaar nog op een eindafrekening.

Ook een klacht indienen over Online.nl?