Klacht Online.nl: Storing, storing, storing (glasvezel)

Klachtnummer
# 191888
Gebruiker
Mevrouw
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Na een geschiedenis van vele storingen is het weer zo ver. Om de 5 minuten valt TV, internet en telefoon weg (al drie weken). Drie maanden geleden is er een nieuwe router geïnstalleerd, destijds met dezelfde problemen. Er is toen een nieuwe router geïnstalleerd en de problemen waren voor even verholpen. Klantenservice is drama. Slecht bereikbaar, lange wachttijden aan de telefoon en men komt niet met een oplossing.

Reset uitgevoerd, probleem blijft. Bovendien haalt de datasnelheid bij lange na niet de voorgeschotelde eisen, en werkt de digitale tv ontvanger niet naar behoren(traag).

De oplossing

Contract per direct beëindigen.

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mevrouw Runneboom,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Ik heb u zonet gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Wilt u misschien doorgeven wanneer u het best bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl

  2. Auteur
    Mevrouw
    Datum
    Beste Sachin,

    Natuurlijk ben ik niet te bereiken! Ik ben bij jullie aangesloten. Ik heb geen tv, geen internet, geen telefoon. Ik heb gisteren aan de helpdesk mijn mobiele nummer doorgegeven.

    Hierop ben ik de hele dag bereikbaar
  3. Auteur
    Mevrouw
    Datum
    Heb inmiddels mijn telefoonnummer in het profiel van klachtenkompas gewijzigd naar mobiel. Dat scheelt jullie weer zoekwerk. Voor de duidelijkheid; ik heb geen enkele verbinding sinds gistermiddag.

    Ik hoor het graag.
  4. Auteur
    Mevrouw
    Datum
    Heb inmiddels mijn telefoonnummer in het profiel van klachtenkompas gewijzigd naar mobiel. Dat scheelt jullie weer zoekwerk. Voor de duidelijkheid; ik heb geen enkele verbinding sinds gistermiddag.

    Ik hoor het graag.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Runneboom,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. In dat gesprek gaf u aan dat u graag kosteloos wilt opzeggen. Afgesproken dat ik de opzegging voor u ga indienen. Op het moment dat deze is verwerkt zult u daar een bevestiging van ontvangen. Wij wachten uiteraard eerst uw reactie af per wanneer u opgezegd wilt worden. Wij zullen daarna nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  6. Auteur
    Mevrouw
    Datum
    Per 7 december. Bedankt!

    Ik zie uw reactie tegemoet.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Runneboom,

    We hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas is dat niet gelukt. Graag willen we u vragen wanneer u het beste te bereiken bent zodat we het klacht kunnen afhandelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Runneboom,

    Wij hebben u gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Uw opzegging staat bij ons in het systeem. Graag zou ik willen weten of wij verder nog iets voor u kunnen betekenen. Zou u kunnen aangeven wanneer u het beste bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,
    Leah van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen