Opgelost door Online.nl: Storing en stopgezet telefonie en tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172945
Gebruiker
Kazen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al maanden problemen met telefonie en het internet (bekabeld en WiFi) ligt er ongeveer 20 x per dag uit.
Twee nieuwe modems gehad en een monteur geweest.
Advies: kosteloos overstappen.
Raar dat ze het niet echt oplossen.
Opgezegd en over 1 maand naar de nieuwe provider.
Maar ze hebben wel alvast telefonie en tv afgesloten.
Belachelijk kan niet meer terug gedraaid worden Mw.!
Ben er al meer al 15 jaar klant en zo wordt je dan behandeld.
Dus al maanden heel slecht internet, en nu als dank geen tv en geen telefonie meer terwijl het abonnement nog loopt tot 14 juli.

En maar betalen!!

De oplossing

Er is toegezegd dat ik mijn geld voor telefonie en tv terug krijgt,
Maar een vergoeding voor alle maanden slecht internet en alle belkosten zou op zijn plaats zijn!!!
En ik wil gewoon tv en telefonie terug tot het eind van de looptijd!!!
Als zzp er is waardeloos dat je niet bereikbaar bent!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kazen,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en uw klacht besproken.
    Wij zijn samen tot een passende oplossing gekomen en ik wil u dan ook vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  2. Auteur
    Kazen
    Datum
    Net gebeld door online en keurig een compensatie aangeboden gekregen waar ik mee akkoord gaat.
    Fijn!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kazen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen