Klacht Online.nl: Storing internet,telefoon

# 197258
Fatih

Ik heb drie maal gebeld naar online wachttijd 46 minuten de volgende keer 38 minuten daarna 34 minuten en drie klachten mailtjes gestuurd.
Na een maand hebben ze een monteur gestuurd modem vervangen hard reset uitgevoerd na twee uren moest het normaal werken maar niet heus.
De monteur klaagde dat online is overgenomen door een andere bedrijf en dat er laatste tijd veel klachten zijn.
De volgende dag weer een mail gestuurd geen reactie contact opgenomen met de klantenservice hij moest de code van de modem weten na drie dagen zou ik wat horen.
Mijn telefoon nummer is belangerijk ik kan het niet gebruiken internet signaal is niet optimaal valt steeds weg.
Service is zeer slecht van online.

Vriendelijke groet,
F.Sahin

Ik wil een compensatie mijn internet en telefoon moet gewoon werken nummer is zeer belangerijk voor mijn imkomsten.

Online.nl
    Beste Fatih,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Uw telefonie probleem heb ik voor dat ik u belde opgelost. Het rest alleen nog om uw instabiele verbinding te repareren.

Daarvoor hebben we samen een monteur ingepland voor dinsdag 29 november tussen 12:00 en 18:00. We hebben samen afgesproken dat ik u woensdag 30 november in de middag weer probeer te bellen.

Martijn van Online.nl
    Fatih
    Dankzij klachtenkompas is het klacht verholpen ik heb internet verbinding en mijn telefoon doet het weer.
    Fatih
    Zaterdag middag om 16:00 is de klacht hersteld.
    Online.nl
    Beste Fatih,

Wat goed om te vernemen dat uw verbinding weer is hersteld. Mocht u in de tussentijd geen vragen meer hebben dan willen wij u vragen om de klacht te sluiten en ons te beoordeling op de afhandeling van uw klacht.

Sachin van Online.nl