Opgelost door Online.nl: storing na storing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114496
Gebruiker
D. v. Schie
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na al een aantal storingen houd het nog niet op. Al meerdere keren gebeld met de klantenservice maar er lijkt maar geen oplossing te komen. reset na reset lijkt het standaard antwoord te zijn. Omdat er nog steeds geen gratis telefoon nummer lijkt te bestaan voor klanten en ik wel weer genoeg gebeld heb, maar weer op deze wijze.

Al tijden is het niet mogelijk op live tv te pauzeren en ook lijkt men het niet voor elkaar te krijgen om opgenomen programma's vloeien te laten afspelen. het lijkt wel een bètaversie het tv van Online.

De oplossing

graag zou ik met u de mogelijk heden willen bespreken over de mogelijkheden.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste D. v. Schie,

    Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste D. v. Schie,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste D. v. Schie,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  4. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    goeden dag u heeft me al twee keer proberen te bereiken helaas zonder succes. dit was onder werktijd en daarvoor heb ik een alternatief nummer gemeld. hoop u snel te spreken.
    met vriendelijke groet,
    D. v. Schie
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. v. Schie
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  6. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    hoop dat dit de laatste klacht is

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. v. Schie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen