Klacht Online.nl: Storing slecht bereikbaar klantenservice geen tv internet en bellen

Misjero

7december 2016 was de startdatum/oplevering van de nieuwe provider tv internet bellen van online.nl vandaag 13-12-2016 eindelijk alles voor een paar uur na 6uur deze avond stoort de modem start iedere keer opnieuw op 3 x gereset en geen resultaat alleen storing en kan niet bellen. Belachelijk klantenservice slecht bereikbaar en zit hier met 2 tieners begint het hier niet zo gezellig te worden. Dus als resultaat terug in de oertijd bijna. Geduld is dan ook echt op.monteur kwam pas gister en vandaag is een ander geweest en alles deed het van 11tot 18 uur en start continue opnieuw op we worden gek hier.

Tv kunnen kijken en op internet kunnen en kunnen bellen en niet voor 3min iedere keer en een compensatie.

Online.nl
    Beste Misjero,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een contactpersoon aangesteld welke u zo spoedig mogelijk zal bellen om de klacht te bespreken.

Vincent van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?