Klacht Online.nl: Storing van de tv die zich blijft aanhouden

Marlon boer

Ik heb al meerdere keren geprobeert contact op te nemen met online.nl
Hierbij kon ik met geen mogelijkheid iemand aan de telefoon krijgen werd telkens eruit gegooid bij het wachten aan de telefoon. Ik heb het nummer geprobeert voor nog geen klanten en werd meteen geholpen ik heb mijn probleem neergelegd en mw kon mij hierover niet te woordt staan . Hierbij werd ik doorgeschakeld bij een collega die dit wel kon. Deze collega heef mij een nieuw interactive tv modem toegestuurd die dus ook niet werkt. Toen ik aan de telefoon was met dit bedrijf vroeg ik aan de telefoon of ik het abbonoment stop kon zetten. Dit is erg vervelend als je blijft betalen voor iets dat helemaal niet werkt ik zou graag weg willen bij online.nl dit is omdat je betaald voor iets wat niet werkt en ze zijn niet bepaald klantvriendelijk!!!

Contract beeindiging zonder extra kosten

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Marlon boer
    Contact gehad met online.nl. zij hebben mij inmiddels een nieuw interactive tv ontvanger opgestuurd. Deze heef precies de zelfde werking als de vorige(GEEN WERKING). contact gehad met online en aangegeven dat ik er echt klaar mee ben. Online gaf aan niet te weten waar deze fout zit en dat ik de kosten terug krijg van de tv. Maar eerst komt er een monteur kijken wat er mis is. Ik heb aangegeven me geld terug te willen qwa tv kosten dit is omdat ik nu inmiddels al 3 maanden geen tv heb .

Klantenservice Online.nl CS)
    Marlon boer
    Monteur van online zou vandaag lagskomen maar ik ondek dat er een briefje in de brieven bus is gedaan met dat ik niet thuis was. Ik was op dit moment wel thuis en ik ben op mijn mobiel gebeld. Ik verwaacht van een monteur dat hij of zij gewoon aanbelt. Dit was echter niet het geval. Ik heb gelijk het kantoor gebeld en deze situatie uitgelegd het duurde wel echt heel erg lang voordat ik iemand aan de telefoon had. Eindelijk iemand aan de telefoon dus en deze situatie uitgelegd.
    Marlon boer
    Hierbij ben ik in de wacht gezet. Tijdens het wachten hoorde ik een muziekje en erna werd er opgehangen en word nu niet eens terug gebeld. Ik vind dit een kwalijkezaak hoe op deze manier gehandeld wordt ik wil mijn contracr met jullie beeindigen ! ZONDER EXTRA KOSTEN!!!
    Marlon boer
    Ook heb ik een kaartje met daarop dat er voorijkosten in rekening worden gebracht dit is niet op z'n plaats als er niet wordt aangebeld!

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Geachte klant,

Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    zonder succes. Graag vragen wij van u op welk telefoonnummer, dag en tijdstip u het beste voor u contactpersoon bereikbaar bent.
    Wij vernemen graag uw reactie.

Geachte klant,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Geachte heer/mevouw,

Wij hebben opgemerkt dat u de klacht op klachtenkompas nog niet heeft gesloten.

Wij willen u vragen om de klacht op klachtekompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?