Klacht Online.nl: Storing van de tv die zich blijft aanhouden

Klachtnummer
# 137269
Gebruiker
Marlon boer
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Ik heb al meerdere keren geprobeert contact op te nemen met online.nl
Hierbij kon ik met geen mogelijkheid iemand aan de telefoon krijgen werd telkens eruit gegooid bij het wachten aan de telefoon. Ik heb het nummer geprobeert voor nog geen klanten en werd meteen geholpen ik heb mijn probleem neergelegd en mw kon mij hierover niet te woordt staan . Hierbij werd ik doorgeschakeld bij een collega die dit wel kon. Deze collega heef mij een nieuw interactive tv modem toegestuurd die dus ook niet werkt. Toen ik aan de telefoon was met dit bedrijf vroeg ik aan de telefoon of ik het abbonoment stop kon zetten. Dit is erg vervelend als je blijft betalen voor iets dat helemaal niet werkt ik zou graag weg willen bij online.nl dit is omdat je betaald voor iets wat niet werkt en ze zijn niet bepaald klantvriendelijk!!!

De oplossing

Contract beeindiging zonder extra kosten

13 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Marlon boer
    Datum
    Contact gehad met online.nl. zij hebben mij inmiddels een nieuw interactive tv ontvanger opgestuurd. Deze heef precies de zelfde werking als de vorige(GEEN WERKING). contact gehad met online en aangegeven dat ik er echt klaar mee ben. Online gaf aan niet te weten waar deze fout zit en dat ik de kosten terug krijg van de tv. Maar eerst komt er een monteur kijken wat er mis is. Ik heb aangegeven me geld terug te willen qwa tv kosten dit is omdat ik nu inmiddels al 3 maanden geen tv heb .
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl CS)
  4. Auteur
    Marlon boer
    Datum
    Monteur van online zou vandaag lagskomen maar ik ondek dat er een briefje in de brieven bus is gedaan met dat ik niet thuis was. Ik was op dit moment wel thuis en ik ben op mijn mobiel gebeld. Ik verwaacht van een monteur dat hij of zij gewoon aanbelt. Dit was echter niet het geval. Ik heb gelijk het kantoor gebeld en deze situatie uitgelegd het duurde wel echt heel erg lang voordat ik iemand aan de telefoon had. Eindelijk iemand aan de telefoon dus en deze situatie uitgelegd.
  5. Auteur
    Marlon boer
    Datum
    Hierbij ben ik in de wacht gezet. Tijdens het wachten hoorde ik een muziekje en erna werd er opgehangen en word nu niet eens terug gebeld. Ik vind dit een kwalijkezaak hoe op deze manier gehandeld wordt ik wil mijn contracr met jullie beeindigen ! ZONDER EXTRA KOSTEN!!!
  6. Auteur
    Marlon boer
    Datum
    Hierbij ben ik in de wacht gezet. Tijdens het wachten hoorde ik een muziekje en erna werd er opgehangen en word nu niet eens terug gebeld. Ik vind dit een kwalijkezaak hoe op deze manier gehandeld wordt ik wil mijn contracr met jullie beeindigen ! ZONDER EXTRA KOSTEN!!!
  7. Auteur
    Marlon boer
    Datum
    Ook heb ik een kaartje met daarop dat er voorijkosten in rekening worden gebracht dit is niet op z'n plaats als er niet wordt aangebeld!
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    zonder succes. Graag vragen wij van u op welk telefoonnummer, dag en tijdstip u het beste voor u contactpersoon bereikbaar bent.
    Wij vernemen graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevouw,

    Wij hebben opgemerkt dat u de klacht op klachtenkompas nog niet heeft gesloten.

    Wij willen u vragen om de klacht op klachtekompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen