Klacht Online.nl: Storingen, continu meerdere malen in de week resetten om verbinding te krijgen

Pietje puk

Tis niet alleen sinds vandaag deze storing, tis al weer meer dan een week leende! Iedere keer werkt er iets niet vooral de telefoon de laatste week. De softreset stekker eruit halen werkt niet bij kastjes en modem. Dus dan maar weer de hardreset met tandenstoker in inkomende modemkast. Soms geluk soms uten nog niks. ...
Heb meerdere kastjes en modems liggen vanaf het begin al problemen. Maar help.... dit is toch geen service meer! Krijgen we vergoeding voor de niet kunnende afneembare diensten waar we wel iedere maand voor betalen?
Bellen heeft ook geen functie, kost handen vol met geld in de wachtmodus... omdat je huistelefoon niet werkt enobiel bijkomende kosten moet gaan bellen.

Online.nl.... wanneer is het nou echt eens op orde en hoeven.jullie niet steeds opnieuw adhoc oplossingen te bieden op problemen maar kunnen jullie die nou eens voor zijn.....
Dit is echt niet leuk meer en twijfel dan ook sterk aan kundigheid, niet alleen.op reparatie maar ook op directieniveau omdat zij mogelijk te weinig ruimte bieden aan HR Zom voldoende mensen in dienst te kunnen en mogen nemen. Zo draai je iig geen positieve winst op goodwill en vertrouwen. .. mogelijk wel op de halfjaarlijkse bonus! En dat over de rug van medewerkers en vergeet niet de klanten!! Zonder klanten geen salaris geen bonus en andere voordelen

Beste Pietje puk,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wat ontzettend vervelend dat u problemen heeft met het modem. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben een klachtdossier opgemaakt en uw contactpersoon zal binnen enkele dagen telefonisch contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen.

Mocht u tussentijds vragen hebben, vernemen wij dat graag van u.

Lisa van Online.nl
    Beste Pietje puk,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken. Wij hebben wel alvast een nieuw modem voor u besteld.

Kunt u aangeven op welk dagdeel u het beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Kirstin van Online.nl
    Beste Pietje puk,

Een medewerker heeft meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Aan de hand van de email die wij hebben verzonden, willen wij u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.
    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Kirstin van Online.nl
    Pietje puk
    Beste Lisa en Kirsten, dank voor al jullie moeite om in contact te komen, begrijp nu dat jullie met een onbekend nr bellen.
    Was helaas niet in de omstandigheid om deze op te nemen.
    Privé was erg pittig en inmiddels nog zwaarder maar staat in dossier. Ben vandaag wel bereikbaar en zal zelfs een anoniem opnemen ;-)

Modem super snel door jullie verzonden vandaag geïnstalleerd heb internet, na 3 uur 2x tv maar nog geen tel.

Reactie online was super snel en oplossingsgericht, ik niet ;-)
    Pietje puk
    Kirsten belde al snel [dacht 3 uur] na mijn berichtje, super dus! Had zich ingelezen en zelfs intern raad gevraagd, erg netjes!
    Gesprek was ook erg fijn, prettig! Ondanks alle fouten vanaf begin nieuwe contract konden we toch lachen. Helaas kon zij niet verder helpen moet een andere afdeling [W/8] zijn. Zij heeft geprobeerd intern door te verbinden maar na goed 10 min. wachten heeft ze [ik ook]het opgeven. Wacht nu vanaf maandag tel werkt nog steeds niet.
    Beoordelingsmail gekregen gisteren ;-(
    Pietje puk
    Tis nu donderdag, afgelopen maandag zou ik door de andere afdeling terug gebeld worden. Door verbinden lukte niet en na 10 min wachten heeft ook zij het opgegeven.
    Maar denk dat die afdeling zo veel klachten heeft en te druk hebben om terug te bellen zoals Kirsten hen verzocht heeft.
    Nu dus al 4 dagen geen telefoon en dus extra kosten voor mijn mobiel gebruik. Compensatie?
    Je begrijpt dus wel dat het tevredenheidsonderzoek qua service niet hoog scoort! Wel op persoonlijkcontact met Kirsten
    Pietje puk
    tis nu 5 dagen verder na maandag dat ik terug gebeld zou worden door de andere afdeling daar waar het probleem zou moeten liggen en zij kunnen verhelpen!
    5 Dagen verder en nog steeds niks gehoord, nog steeds geen telefoon...
    Vroeger toen ik klein was waren mijn broertje en ik wel een stout en belde naar de slager om te vragen of hij varkenspootjes had... of zomaar een nummer en vroegen of ze wisten hoe een Belgische brandweerauto klonk... en dan neerleggen..
    Dat is wat ik nu hoor.. 5 dagen.
    Pietje puk
    Wel keurig 3 afmeldingen ontvangen van opzegging van 3 abonnementen wat Kirsten maandag zag wat zo wie zo fout zat bij mij......
    Wat zal ik een boel geld terug krijgen van wat ik bijna een jaar te veel onnodig fout afgeschreven werd van mijn rekening!
    Vanaf het beging ging het al fout....
    En dan je zo laten zitten... wat kan en moet je meer doen dan hier de melding?
    Klantenbinding dan niet belangrijk meer?
    Dacht dat de klanten de ambassadeurs voor je bedrijf zijn?!?!
    Bij Online niet dus!
    Beste mevrouw de Waal,

Zojuist hebben we telefonisch contact en ik heb u een nieuw modem gestuurd voor de problemen die u ervaart. Afgesproken is dat we morgen weer contact hebben. Dit zal in de loop van de middag gebeuren.

Danny van Online.nl.
    Beste mevrouw de Waal,

Zoals telefonisch besproken is de compensatie verwerkt in onze systemen. Ik heb uw televisie storing doorgezet naar onze technische afdeling. Deze zal onderzocht worden. Wij nemen contact met u op als er terugkoppeling hierop gegeven is. Dit kan 3 werkdagen in beslag nemen.

Halil van Online.nl
    Beste Pietje puk,

Zoals telefonisch besproken hebben wij uw dossier nog steeds in behandeling. Wij hebben een terugbelafspraak gemaakt zodat er nog enkele tests kunnen worden uitgevoerd.
    Beste Pietje puk,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Wij waren benieuwd of het rechtstreeks aansluiten van het televisie kastje op het modem het probleem van de storingen heeft verholpen. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

Luuk van Online.nl
    Beste Pietje puk,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Wij waren nogsteeds benieuwd of het rechtstreeks aansluiten van het televisie kastje op het modem het probleem van de storingen heeft verholpen. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

Luuk van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?