Opgelost door Online.nl: Storingen Online tv

# 42059
AM74

Sinds afgelopen maandag tv en Internet van Online. Internet prima, tv ronduit slecht.

Meerdere storingen (blokjesbeeld, geluid valt weg, snerpende piepgeluiden) per uur op alle zenders en CNN, Investigation Discovery, Xite, 13th Street en Nickolodeon doen het überhaupt niet (blokjesbeeld en geen geluid).

Verder veroorzaakt mobiel bellen of sms'jes ontvangen/versturen storing op zowel radio als tv, geluid valt weg, snerpende piepgeluiden en blokjesbeeld gedurende het gehele gesprek/tijd dat sms'je binnenkomt.

Graag oplossing of beëindiging contract.

Oplossing problemen of beëindiging contract.

AM74
    Nog even ter aanvulling: Ik zag in een aantal andere klachten als mogelijke oplossing het plaatsen van een buitenantenne welke via een gat in muur/kozijn aangesloten dient te worden. Dit is voor mij helaas geen oplossing daar mijn (particuliere) verhuurder mij niet toestaat gaten door de buitenmuur/kozijn te boren.
    Online.nl
    Beste mevrouw Maarse,Ik heb u antwoordapparaat ingesproken met ons telefoonnummer. Ik hoop dat u op korte termijn contact met ons opneemt om uw problemen te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Online
    AM74
    Vorige week, na telefonisch contact met technische dienst, nieuwe (sterkere) antenne ontvangen. Door langer snoer werd het mogelijk antenne bij het achterraam te plaatsen. Grote tuin en daarachter enkel huizen. Resultaat: Alle zenders werken, nagenoeg geen storingen meer veroorzaakt door voorbij rijdende auto's/brommers en ook mobiel bellen is weer mogelijk. Beetje jammer alleen dat de antenne nog wel stoort als 1 van de achterburen met een elektrisch apparaat in zijn tuin bezig is.
    AM74
    Snelle afhandeling van de klacht, oplossing (nieuwe antenne) voor nu ok maar zoals ik hierboven al aangaf veroorzaakt een elektrisch apparaat van 1 van de achterburen nog wel storing. Ik wacht de zomer even af aangezien er dan meer mensen zullen zijn die hun elektrische apparaten weer van stal trekken maar voor nu ben ik tevreden!

AM74

Ook een klacht indienen over Online.nl?