Opgelost door Online.nl: stoternd geluid en beeld valt sttets weg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 77784
Gebruiker
peter
Datum
5 reacties

Details

De klacht

weet niet of u er erg in heeft maar het geluid happert ik hoop day u dat snel verhelpt wand anderes ben ik weer genoot zaak om weer een andren provider te zoekken wand zo hoef het voor mij ook niet dus hoop dat dit snel op gelos word

mvg c.j du breuil

De oplossing

weet niet of u er erg in heeft maar het geluid happert ik hoop day u dat snel verhelpt wand anderes ben ik weer genoot zaak om weer een andren provider te zoekken wand zo hoef het voor mij ook niet dus hoop dat dit snel op gelos word

mvg c.j du breuil

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven tussen welke tijden wij u het beste kunnen bereiken? Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven tussen welke tijden wij u het beste kunnen bereiken? Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en uw klacht besproken. u heeft aangegeven dat uw klacht is verholpen. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    peter
    Datum
    klacht is goed afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen