Opgelost door Online.nl: stoternd geluid en beeld valt sttets weg

peter

weet niet of u er erg in heeft maar het geluid happert ik hoop day u dat snel verhelpt wand anderes ben ik weer genoot zaak om weer een andren provider te zoekken wand zo hoef het voor mij ook niet dus hoop dat dit snel op gelos word

mvg c.j du breuil

mvg c.j du breuil

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven tussen welke tijden wij u het beste kunnen bereiken? Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer. Met vriendelijke groet,
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen en uw klacht besproken. u heeft aangegeven dat uw klacht is verholpen. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    klacht is goed afgehandeld

peter

Ook een klacht indienen over Online.nl?