Klacht Online.nl: Super langzaam internet

Klachtnummer
# 118968
Gebruiker
Bibi
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Sinds gister heb ik van Online.nl internet, met geluk haal ik maximaal 3kbps. Ik weet dat er maximaal 10kbps mogelijk is op mijn adres maar 3 is wel erg weinig. Graag z.s.m oplossing voor sneller internet. Ik heb al een hoop gezeur gehad met online.nl (verhuizingen, aansluiten,3,5 maand geen internet enz.)

De oplossing

z.s.m. goed werkend internet, minimaal 8 moet te halen zijn toch?

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bibi,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bibi,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bibi,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bibi,

    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Helaas
    is dit niet gelukt. Ik wil u vragen contact op te nemen met de
    klantenservice op 0900-9515

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bibi,

    In goed overleg is er een terugbel afspraak gemaakt om de klacht verder af te handelen. Uw contactpersoon zal op de afgesproken datum contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bibi,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)

Ook een klacht indienen over Online.nl?