Klacht Online.nl: super slechte klanteservice

M

Ik heb al meer dan 4 uur met klantenservice gebeld. IK wil hier mijn geld terug. ONLINE.NL ZIJN FRAUDEURS! Ik heb al meer dan 6 maanden geen goede televisie en internet verbinding. Ik betaal ook voor telefonie maar dat krijg ik niet eens. !!!!! Ik heb hier al meerdere malen over gebeld. ! en nu zit ik ook weer voor meer dan een uur in de wacht!!!!!!!!! Nu heb ik mijn abonnement opgezegd die was ook allang afgelopen en is dus maandelijks opzegbaar, maar door technische storing moet ik zogenaamd tot 31-1-2017 doorbetalen!! Dat kunnen ze op hun buik schrijven.

ZEEER SLECHT PERSONEEL BIJ ONLINE en ZEER SLECHT BEDRIJF. met slechte producten en slechte klantenservice.

GELD TERUGGAVE

Online.nl
    Beste M ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.
    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Danny van Online.nl.
    Online.nl
    Beste M ,

Allereerst onze excuses voor de miscommunicatie. Ik heb u vanmorgen gesproken, waarbij u mij niet echt te woord wilde of kon staan. Daarom wil ik u graag via deze weg laten weten dat uw contract deze maand inderdaad afloopt, en dat u dus contractsvrij bent vanaf 01-10-2016. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Chris van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?