Klacht Online.nl: super slechte klanteservice

Klachtnummer
# 185631
Gebruiker
M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb al meer dan 4 uur met klantenservice gebeld. IK wil hier mijn geld terug. ONLINE.NL ZIJN FRAUDEURS! Ik heb al meer dan 6 maanden geen goede televisie en internet verbinding. Ik betaal ook voor telefonie maar dat krijg ik niet eens. !!!!! Ik heb hier al meerdere malen over gebeld. ! en nu zit ik ook weer voor meer dan een uur in de wacht!!!!!!!!! Nu heb ik mijn abonnement opgezegd die was ook allang afgelopen en is dus maandelijks opzegbaar, maar door technische storing moet ik zogenaamd tot 31-1-2017 doorbetalen!! Dat kunnen ze op hun buik schrijven.

ZEEER SLECHT PERSONEEL BIJ ONLINE en ZEER SLECHT BEDRIJF. met slechte producten en slechte klantenservice.

De oplossing

GELD TERUGGAVE

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste M ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.
    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste M ,

    Allereerst onze excuses voor de miscommunicatie. Ik heb u vanmorgen gesproken, waarbij u mij niet echt te woord wilde of kon staan. Daarom wil ik u graag via deze weg laten weten dat uw contract deze maand inderdaad afloopt, en dat u dus contractsvrij bent vanaf 01-10-2016. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen