Klacht Online.nl: SUPER TRAAG INTERNET VAN 1mb in PLAATS VAN 10mb

Klachtnummer
# 83541
Gebruiker
DennisDyukov
Datum
2 reacties

Details

De klacht

super traag internet! Klantenservice onvriendelijk! data afstand 3,5 km van mijn huis en internet 1 mb/s in plaats van 10mb/sec! heel erg ontevreden! word geen lid van online.nl

De oplossing

GEwenste oplosing... Als wij betalen 30 euro voor 10mb/sec verwachten wij ook 10 mb/sec maar geen 1mb/sec! Alsof ik bestel online tv voor 50 zenders en ik krijg 4 van 50 is tog vreselijk!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Op 10 november heeft u met een van onze technische collega's gesproken, deze heeft u gevraagd uw modem rechtstreeks op het Isra-punt aan te sluiten en de dsl-kabel te vervangen.
    U zou dit gaan proberen en zou terugbellen om de troubleshoot af te maken. Gelieve deze afspraak eerst na te komen.
    Wij verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen