Klacht Online.nl: SUPER TRAAG INTERNET VAN 1mb in PLAATS VAN 10mb

DennisDyukov

super traag internet! Klantenservice onvriendelijk! data afstand 3,5 km van mijn huis en internet 1 mb/s in plaats van 10mb/sec! heel erg ontevreden! word geen lid van online.nl

GEwenste oplosing... Als wij betalen 30 euro voor 10mb/sec verwachten wij ook 10 mb/sec maar geen 1mb/sec! Alsof ik bestel online tv voor 50 zenders en ik krijg 4 van 50 is tog vreselijk!!!

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte klant,
    Op 10 november heeft u met een van onze technische collega's gesproken, deze heeft u gevraagd uw modem rechtstreeks op het Isra-punt aan te sluiten en de dsl-kabel te vervangen.
    U zou dit gaan proberen en zou terugbellen om de troubleshoot af te maken. Gelieve deze afspraak eerst na te komen.
    Wij verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (IT)

Ook een klacht indienen over Online.nl?