Klacht Online.nl: te hoge factuur
Details
De klacht
Op 12-09-2013 heb ik een contract afgesloten bij online.nl voor €29,95 per maand, exclusief telefoonkosten.Op de factuur echter staan bedragen die niet overeenkomen met dat wat is afgesproken.
(Gelukkig is mijn saldo ontoereikend om deze bedragen af te schrijven)
Contact zoeken via de mail met online.nl is niet mogelijk, alleen bellen naar een 0900 nr wat 15 cent per minuut kost!
Hieraan voorafgaand heb ik al een aantal keren met online.nl gebeld vanwege een niet geleverde hardiscrecorder voor tv+ digitale ontvanger. Het excuus was dat het schip met deze apparatuur gezonken was vanuit China op de Chinese zee, maar via het forum van Vara/kassa ben ik te weten gekomen dat men dit al in augustus als excuus gebruikte.
De oplossing
Graag zou ik kosteloos contact willen hebben met online.nl om uitleg te krijgen over bovenstaande.Daarnaast heb ik spijt dat ik ben overgestapt en zou ik graag terug gaan naar min vorige provider UPC, aangezien men daar wel klantvriendelijk is en naar een oplossing zoekt.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.