Opgelost door Online.nl: Te langzaam internet op adsl lijn

Denniesan

Ik krijg 12. 5mbit snelheid op mijn 30mbit verbinding. Betere snelheid of upgraden niet mogelijk bij online.nl.

Contract ontbinding en vrijmaken van de lijn zodat ik een betere provider kan kiezen.

Beste meneer Logister,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Wij kunnen goed begrijpen dat dit vervelend is. Om u zo goed mogelijk te helpen heb ik uw dossier doorgezet naar een andere afdeling. Zij nemen binnen 4 uur telefonisch contact met u op.

Maria van Online.nl
    Denniesan
    Ik ben slecht telefonisch te bereiken en stel voor het contact voort the zetten via email.
    Denniesan
    Ik zou binnen 4 uur worden gebeld, heb aangegeven slecht bereikbaar te zijn en via email verder te willen communiceren. ik heb nog geen reactie ontvangen en kan niet begrijpen waarom contact opnemen via email langer duurt dan de 4 uur die voor de telefonische afspraak staat....
    Beste Denniesan,

Wij hebben u gebeld voor uw probleem maar konden u niet bereiken. Wij proberen het later nogmaals.
    Hallo.

Ik heb duidelijk aangegeven het contact voort te zetten via email.
    Denniesan
    Ik heb aangegeven dat ik het contact wil voortzetten via email. online.nl is hiertoe blijkbaar niet in staat. Na lang wachten en de hoop te hebben opgegeven, heb ik besloten over te stappen op de kabel dus de lijn hoeft niet meer te worden vrijgemaakt. Tot mijn verbazing krijg ik wel een email dat mijn contract zonder enig overleg is opgezegd. Ik heb zelf de helpdesk maar gebeld en verhaal gehaald . Graag heb ik een openbare reactie hoe dit allemaal mis kan gaan.
    Denniesan
    Tot mijn verbazing krijg ik nu ook een email waarin staat dat ik een telefoon abonnement heb afgesloten en een voor mij onbekend nummer wordt overgezet naar een nieuw telefoon nummer. Graag ook hierover een openbare reactie.
    Beste Denniesan,

Ik begrijp heel goed dat u hier verbaasd over bent.

Zoals u weet hebben we uw klacht in behandeling. Om deze zo snel en goed mogelijk te kunnen verhelpen was de intentie om alvast uw contractsdatum vrij te maken, zodat u gebruik kunt maken van de overstapservice van uw nieuwe provider.

Echter, wat er daadwerkelijk gebeurde is dat het contract per direct is beëindigd. Inmiddels is uw verbinding hersteld en heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de overstapservice.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sachin van Online.nl
    Denniesan
    Mijn contractsdatum is inderdaad vrijgemaakt en ik kan overstappen naar een andere provider.

Denniesan

Ook een klacht indienen over Online.nl?