Opgelost door Online.nl: Te langzaam internet op adsl lijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 178469
Gebruiker
Denniesan
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik krijg 12. 5mbit snelheid op mijn 30mbit verbinding. Betere snelheid of upgraden niet mogelijk bij online.nl.

De oplossing

Contract ontbinding en vrijmaken van de lijn zodat ik een betere provider kan kiezen.

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Logister,

    Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Wij kunnen goed begrijpen dat dit vervelend is. Om u zo goed mogelijk te helpen heb ik uw dossier doorgezet naar een andere afdeling. Zij nemen binnen 4 uur telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Maria van Online.nl
  2. Auteur
    Denniesan
    Datum
    Ik ben slecht telefonisch te bereiken en stel voor het contact voort the zetten via email.
  3. Auteur
    Denniesan
    Datum
    Ik zou binnen 4 uur worden gebeld, heb aangegeven slecht bereikbaar te zijn en via email verder te willen communiceren. ik heb nog geen reactie ontvangen en kan niet begrijpen waarom contact opnemen via email langer duurt dan de 4 uur die voor de telefonische afspraak staat....
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Denniesan,

    Wij hebben u gebeld voor uw probleem maar konden u niet bereiken. Wij proberen het later nogmaals.
  5. Auteur
    Denniesan
    Datum
    Hallo.

    Ik heb duidelijk aangegeven het contact voort te zetten via email.
  6. Auteur
    Denniesan
    Datum
    Ik heb aangegeven dat ik het contact wil voortzetten via email. online.nl is hiertoe blijkbaar niet in staat. Na lang wachten en de hoop te hebben opgegeven, heb ik besloten over te stappen op de kabel dus de lijn hoeft niet meer te worden vrijgemaakt. Tot mijn verbazing krijg ik wel een email dat mijn contract zonder enig overleg is opgezegd. Ik heb zelf de helpdesk maar gebeld en verhaal gehaald . Graag heb ik een openbare reactie hoe dit allemaal mis kan gaan.
  7. Auteur
    Denniesan
    Datum
    Tot mijn verbazing krijg ik nu ook een email waarin staat dat ik een telefoon abonnement heb afgesloten en een voor mij onbekend nummer wordt overgezet naar een nieuw telefoon nummer. Graag ook hierover een openbare reactie.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Denniesan,

    Ik begrijp heel goed dat u hier verbaasd over bent.

    Zoals u weet hebben we uw klacht in behandeling. Om deze zo snel en goed mogelijk te kunnen verhelpen was de intentie om alvast uw contractsdatum vrij te maken, zodat u gebruik kunt maken van de overstapservice van uw nieuwe provider.

    Echter, wat er daadwerkelijk gebeurde is dat het contract per direct is beëindigd. Inmiddels is uw verbinding hersteld en heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de overstapservice.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sachin van Online.nl
  9. Auteur
    Denniesan
    Datum
    Mijn contractsdatum is inderdaad vrijgemaakt en ik kan overstappen naar een andere provider.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Denniesan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen