Opgelost door Online.nl: Te late levering tv-apparatuur zonder comunnicatie

jasper

Drie maanden geleden een allesin1 pakket van online besteld. Oplevering 20 november. Vorige week de modem ontvangen, maar geen HDrecorder. Na een telefoontje blijken deze op te zijn. Verwachte levering eind volgende week. Exacte datum was niet te noemen. Ik zit sinds vanmorgen zonder tv (met 2 kleine kinderen). Ze hadden 3 maanden de tijd om alles rond te krijgen en dat is ze niet gelukt. Ook niet een brief of mailtje met excuses voor de vertraging, je hoort helemaal niets over de late levering.

Ik verwacht van Online.nl een passende tegemoetkoming en een betere communicatie in de toekomst. Als ik zo op internet lees speelt dit probleem al maanden. In die tijd hadden ze de manier van communiceren met klanten al lang kunnen verbeteren.

Online.nl
    probleem is in onderzoek contact later vanmiddag zoals aan de telefoon afgesproken. met vriendelijke groet, Online
    Online.nl
    modem is gearriveerd zoals afgesproken. Gebeld, en klant is tevreden. Met vriendelijke groet, Online
    jasper
    De klacht via klachtenkompas is binnen een halve dag opgepikt door een medewerker die telefonisch contact opnam om het een en ander uit te leggen. Prima service.

jasper

Ook een klacht indienen over Online.nl?