Opgelost door Online.nl: Te triest voor woorden!!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 460717
Gebruiker
SammyTeunGijsSmit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze moeder is 2 februari overleden, zij was klant bij Online, we hebben netjes opgezegd, daarna diverse keren aanmaningen ontvangen. Na diverse telefoongesprekken nog een heel klein bedrag overgemaakt. Nu krijg ik 5 maanden na haar overlijden weer een email met dreigementen van afsluitingen die niet meer bestaan en dat haar automatische incasso geblokeerd is. Je kunt helaas niet reageren op deze emails. Ik vind het heel schandalig wat hier gebeurt.

De oplossing

Ik wens niet meer lastig gevallen te worden met emails met dreigementen van afsluitingen en dat ik direkt moet betalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SammyTeunGijsSmit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze gaan me niet meer lastig vallen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen