Klacht Online.nl: te veel aan abonnementsgeld gevraagd

Klachtnummer
# 189398
Gebruiker
%%
Datum
7 reacties

Details

Klacht

ik krijg zojuist een rekening van €49,13, waarvan €45,62 abonnementskosten. terwijl in de bevestigingsmail van online wordt aangegeven dat de kosten €36,= per maand zijn.

Gewenste oplossing

abonnementskosten zoals zijn afgesproken.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste %%
    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste %%

    Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het op een later tijdstip nogmaals..

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste %%

    We hebben nogmaals geprobeerd contact met u op te nemen, maar dat is helaas niet gelukt. Bij deze willen we u doorgeven dat we nogmaals contact met u gaan opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl
  4. Auteur
    %%
    Datum
    ik besef me dat ik lastig te bereiken ben. ik werk overdag. ik wil u vragen om mij na 19 uur te bellen of om de reactie hier weer te geven.
  5. Auteur
    %%
    Datum
    ik heb niet meer de verwachting dat u nog contact met mij opneemt. ik vind dat teleurstellend.
  6. Auteur
    %%
    Datum
    inmiddels heb ik zelf contact opgenomen met de helpdesk en heb na meer dan 20 minuten in de wacht iemand kunnen spreken. ik snap dat de factuur onoverzichtelijk is en dat er ook kosten van vorige maand met terugwerkende kracht zijn verwerkt. en ik begrijp dat de abonnementskosten volgende maand €36 bedragen, conform de afspraak.
    ik wil nogmaals benadrukken dat ik het teleurstellend vind dat u niet op een voor mij geschikt moment terugbelt. dat past voor mij in de dienstverlening van Online.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste %%,

    Zojuist telefonisch contact gehad. Fijn om te horen dat het nu allemaal duidelijk is. Ik wil u daarom nogmaals onze excuses aanbieden dat wij niet eerder contact met u hebben opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen