Klacht Online.nl: te veel betaalde abonnementsgeld wordt NIET terug betaald!!!

Klachtnummer
# 200171
Gebruiker
waaromgebeurtdit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds half oktober 2016 is mijn abonnement, op mijn verzoek bij online beeindigd.
Het abonnementsgeld is over de gehele maand eind september 2016 vooruit betaald.

Het teveel betaald geld is niet door online.nl terug betaald tot op de dag van vandaag

Diverse mail heb ik gestuurd naar online.
antwoord van online.nl is:
wij zoeken het uit.
online zegt: binnen 1 week krijg je het te veel betaald e abonnementsgeld terug
Maar er wordt niet terug betaald.

Nu bijna 2 maanden verder, weer een mail verzonden.
reactie: binnen 6 tot 8 weken hopen we dat je het geld terug krijgt.

,

Gewenste oplossing

per direct terug betalen van te veel betaalde abonnementsgeld + compensatie materiele schade en financiele compensatie voor de tijd die ik mioet steken om mijn geld terug te krijgen en excuus wil ik

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Borchers,

    Wij hebben zojuist uw klacht telefonisch met u besproken,
    Zodra ik meer weet ga ik hier een terugkoppeling op geven.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet.

    Emre van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen