Klacht Online.nl: Te vroeg afgesloten

# 132077
van Oostrum

Sinds vandaag geen internet en vaste telefonie meer.Tijdens het eerste telefoontje, waarin de standaard procedure voor resetten wordt doorgelopen,wordt de verbinding verbroken.... Bij de 2e poging weet een collega te vermelden dat de opzegging per direct is gedaan ipv 301015.De enige wijze om dit op te lossen is het sturen van een monteur over 5 dgn (!!!!!!) Zelf een fout maken en vervolgens verwachten dat de klant dit accepteerd is wel erg kort door de bocht. Bij het 3e telefoontje werd gezegd dat er niets is afgesloten en ik niet zo moest doorzeuren en dat ze niets konden betekenen. Na meer dan een half uur uiteindelijk doorverbonden met het "Experteam" Deze zijn een expert in klantonvriendelijkheid en de verbinding verbreken nadat hij de monteur heeft geannuleerd. Bij het 4e telefoontje opnieuw de monteur aangevraagd en gevraagd voor bev. Vervolgens krijg ik een bev voor nieuwe aansluiting, dus 5e telf. Daarbij krijg ik te horen dat het een zorg is of hij komt voor service of

Per direct kosteloze aansluiting voor internet en vast bellen tot bevestigde einddatum, telefoonkosten (niet enkel van telfgesprekken met klantenservice maar tevens verschil tussen mobiel en vast bellen) creditering abb kosten en vergoeding voor abb die via internet lopen en waar nu dus geen gebruik van gemaakt kan worden en een bos bloemen met excuus.

van Oostrum
    verdere klachtomschrijving doordat niet alles in het eerste vak paste.....:
    of nieuwe aansluiting. Nou mij wel want een nieuwe aansluiting kost geld en service niet. Helaas kan de beste man er geen bevestiging van versturen dat het inderdaad om service gaat.... HALLO jullie zijn een internetprovider, een mail sturen moet toch geen probleem zijn?????
    Met uitzondering van degene die ik als 3e aan de telefoon heb gehad heb ik nog nooit te maken gehad met zo'n onbeschoft, klantonvriendelijk bedr
    van Oostrum
    Hoe verrassend.... In totaal bijna anderhalf uur telefoneren en enkel te horen krijgen dat de klacht alleen via een monteur ter plaatsen is op te lossen. Vervolgens hier een klacht melden en binnen 30 min werkt het weer..... Laat die onkostenvergoeding maar zitten, neem die telf kosten wel voor mijn eigen rekening. Een mooi bosje bloemen weiger ik natuurlijk nooit.......
    Rectificatie, 4de persoon was zeer klantvriendelijk rest niet
    Geachte heer/mevrouw van Oostrum,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

van Oostrum
    Zeer standaard antwoord zonder iets te zeggen... Wie is de behandelaar, wanneer wordt er contact opgenomen.......
    Up-date:
    Inmiddels sinds maandag compleet afgesloten. Online heeft ons vorige week te vroeg afgesloten, wel aan gedacht om deze fout intern aan te passen maar niet aan KPN doorgegeven. Hierdoor sinds maandag geen internet vaste telefoon etc. Situatie wordt in eerste instantie ontkend en er moet een monteur komen met een nieuw modem want daar ligt het probleem. Woensdag monteur gehad en die bevestigd echter situatie van te vroeg afgesloten en dat hierdoor nu ook de KNP
    van Oostrum
    afsluiting heeft doorgevoerd. Gisteren al diverse malen contact met online gehad maar word aan het lijntje gehouden door toezeggingen te doen die ze niet nakomen. Ook vandaag al vanaf 9.30uur aan het bellen, geen enkele toezegging komen ze na. Ik krijg zelfs te horen dat vanmorgen de melding al in behandeling is genomen........ LOOPT AL MEER DAN ANDERHALVE WEEK!!!!!!!!!! Nu wordt alles afgeschoven op de KPN dat ze niet eerder dan maandag tijd hebben. ONACCEPTABEL!!!!
    van Oostrum
    Online maakt fouten en het is aan online om het op korte termijn op te lossen!!! Alsnog eis ik een schadevergoeding bestaande uit: meer dan 5 uur mobiel belkosten, creditering abonnementkosten, vergoeding kosten online abonnementkosten waar geen gebruik van kan worden gemaakt, vergoeding 9 werkuren doordat werken niet mogelijk is, vergoeding kosten advocaat die ingeschakeld is. En buiten dit om dient internet en vaste telefonie uiterlijk vrijdag 16 oktober 2015 om 16uur werkzaam te zijn!
    Geachte heer/mevrouw van Oostrum,

Wij zullen binnenkort met u contact opnemen naar aanleiding van een compensatie voor vele problemen die u heeft ervaren.

van Oostrum
    We wachten rustig af, hopelijk duurt dit niet zo lang........
    Geachte heer/mevrouw van Oostrum,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

van Oostrum
    Jullie bellen met een onbekend nr, misschien een tip om de voice mail in te spreken zodat ik gelijk terug kan bellen. Ook heb ik uiteraard een vast nr en is er bij jullie ook een tweede mobiel nr bekend. Nogal apart om pas na jullie sluitingstijd hier een reactie te plaatsen.... Al met al ben ik vandaag tussen 13uur en 17uur telefonisch te bereiken. Wellicht kunt u me doorgeven naar wie ik kan vragen en dan bel ik vanmiddag zelf even.

Geachte heer/mevrouw van Oostrum,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.

van Oostrum
    Naar aanleiding van ons gesprek nog het volgende: Ik vraag jullie enkel om de daadwerkelijke kosten die ik aan/ door jullie heb besteed te vergoeden. Ik heb 18 keer met jullie gebeld voor in totaal 202 minuten. Verder heb ik van een 3 tal abonnementen geen gebruik kunnen maken. Al het overige neem ik voor eigen rekening zoals de privé gesprekken die buiten mijn bundel vallen, verlof wat ik op heb moeten nemen evenals het gesprek van 23 min van gisteren met je collega
    van Oostrum
    neem ik voor eigen rekening. M.b.t. de abonnementskosten vraag ik ook niet de complete maandbedragen, enkel een vergoeding over de dagen dat ik er geen gebruik van heb kunnen maken.
    Ik accepteer geen enkel bedrag dat lager ligt dan deze kosten, en pas wanneer jullie een aanbieding doen die hoger ligt kun je spreken over coulance.
    Geachte heer/mevrouw, van Oostrum

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

van Oostrum
    Tegemoetkoming is niet geaccepteerd, dit bedrag ligt lager dan de kosten die ik heb gemaakt.
    van Oostrum
    Zojuist ben ik gebeld door Online, om een lang verhaal kort te maken; Er volgt een nabetaling waardoor de tegemoetkoming een paar euro boven het gevraagde bedrag uitkomt. Ik heb toegezegd dat zodra het volledige bedrag op mijn rekening staat ik dit dossier zal sluiten.
    Geachte mevrouw,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten zodra alles is afgerond.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?